2012. július 29., vasárnap

Denpa Onna to Seishun Otoko


Egy újabb gyöngyszem a SHAFT-tól. Vagy mégsem?
Kép
Számomra óriási csalódás volt. A történet a közepe felé teljesen más irányba kezdett haladni, mint eredetileg. Az U.F.O –s történetszálból semmi sem lett és az egész történet átment egy slice of life –ba.  Romantika műfajba is be volt sorolva, de abból se lett semmi. A főhősünkbe mindenki beleszeretett a lány szereplők közül, de ő senkibe. Végül is ez nem is volt akkora gond, mert ugye eleve nem ez volt a fő témája.  Egyetlen pozitívuma Erio jellemfejlődése. A lányból, aki már rég lemondott a társasági életről most unokatestvére unszolására visszatér az emberek közé. A befejezése egy semmi. Igaz nem a 12 részt tekinthetjük rendes lezárásnak, hanem a 13 részt, ami igazából egy OVA.
Grafika
Egy 2011-es animéhez megfelelő. Egyetlen kivetni valóm vele, ahogy az emberek mosolyogtak benne. Az valahogy félelmetes volt :D
Kép
Kép
Kép
OP & ED
Az OP –jától először valahogy félem. De úgy a 3. részre megkedveltem és onnan mindig meghallgattam.

Az ED –je elég érdekes volt.  Vegyes érzelmeket váltott ki belőlem…
Összességében én csak 5/10 –et tudtam adni rá. Pedig azt hittem lesz olyan jó, mint a Bakemonogatari…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése