2012. július 12., csütörtök

Szezonos animék első látásra -2012 nyár-


Konnichiwa Minna-san! :D
Itt is van az első bejegyzésem ami az oldal vallásával kapcsolatos :D
 Az első anime a
 Tari Tari
Megvallom csak véletlen bukkantam rá, de nem bántam meg. A főszereplőt szöszit elsőre megkedveltem :D Az is jó hogy a zene kerül főszerepbe. Legalábbis az első 2 rész alapján. Mindenképp folytatom, szerintem megéri! :D
Kép
Sword Art Online 
Alaptörténetileg nem rossz, de valahogy mégse az igazi számomra. Sokan írták, hogy sokkal jobb mint az Accel World de szerintem nem. Ebből is látszik, hogy ízlések és pofonok :D Mindenesetre így sem rossz és mndenképp megéri megnézni.
Kép

Natsuyuki Rendezvous 

Nos nagyon vártam és igazából nem kellet csalódnom benne. Nem néztem utána a történetének és meg kell mondanom jól meglepett, de mindenképp jó irányba. :) A rajzolásával van egy kis bajom, de ezt a jó történet elfeledteti velem. Remélem nem fog elmenni rossz irányba a történet!

Muv-Luv Alternative: Total Eclipse
Érdekesnek találom hogy lányokat küldenek a gonoszok ellen de hát ez van :D Az első rész alapján ez sem tűnik rossznak. Kíváncsian várom mi lesz belőle!
Kép
Kokoro Connect
Számomra ez volt az egyik legfurcsább. Nem is igazán tudom hogy ebből a lélekvándórlósdiból mit akarnak kihozni. Még megnézek belőle pár részt és majd eldől.
Kép
Jinrui wa Suitai Shimashita
Ez a másik legfurcsább. Persze – persze a célközönség sem én vagyok sem pedig a politika nem igazán érdekel. ennek ellenére azért kicsit érdekes volt. Még megnézek ebből is pár részt és majd eldől. De nem látok neki túl sok reményt. Az első részben mondjuk a kenyér vitt mindent :D
Kép
Hagure Yuusha no Estetica
Ezt sem nekem szánták de kein problem :D Eléggé perverz anime, amit én kicsit sem bánok. Az első rész alapján mindenképp megéri folytatni. És nálam az sem utolsó szempont hogy mágiát is használnak benne amit én nagyon kedvelek :D
Kép
Dakara Boku wa, H ga Dekinai.
Első mondatom miután befejeztem az első részt, hogy mennyire hihetetlenül perverz ez a gyerek xD Na meg az anime is ebben a stílusban van úgyhogy ezt is biztosan nézni fogom. A női főszereplőt pedig egyenesen imádom :D
Kép
Chitose Get You!!
Csak azért kezdtem el nézni mert 1 rész össz-vissz 3 perc szóval lemegy. Igazából semmi értelme és maradandó nyomot sem hagy de egyszer nézhető.
Kép
Arcana Famiglia
Sok helyen olvastam már hogy elegük van ezekből a háremes, fujoshiknak szóló cuccokból. Nos nekem meg megtetszett. Az első rész alapján úgy tűnt a főszereplő lány elég talpraesett, de nekem ez a második részben egy kicsit megtörni látszott. Ennek ellenére nem adom fel! :D Nekem még az is tetszett benne hogy Európába játszódik azon belül is (szerintem) Olaszországban. Legalábbis a nevekből én erre következtettem :D Majd kiderül mit hoz de szerintem végig nézni fogom :D
Kép
Binbougami ga!
Az első rész alapján egy elég jó komédiát kapunk egy kis természetfelettivel megfűszerezve. Személy szerint én nagyon élveztem és csaj szerintem tiszta Medaka2 :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése