2012. július 18., szerda

Special A


Legújabb befejezett animém a Special A.
Ha még nem láttad ne olvasd el!
Kép
Kezdés: 2012.07.15
Befejezés: 2012.07.18
Hol is kezdjem?  Talán  a történetével. Nem volt rossz az elképzelés, de… valahol nagyon elment rossz irányba. Az jó volt, hogy csak pár tanuló lehetett az S.A tagja de mért kellet őket ilyen nagyon furára csinálni. És igen itt első sorban Hikarira gondolok.  Jó dolog, hogy van benne küzdőszellem, de amennyi benne van nekem már túl sok. És hogyan lehetett ennyire vak, fafejú karaktert csinálni? Arról meg had ne beszéljek, hogy a folytonos rivális szövegével állandóan az őrületbe kergetett xD  Kei-t eléggé szerethetőre csinálták és néha nagyon szép bishi kinézetet tudtak adni neki. De a többieket se kellet félteni hülyeség és furcsaság terén .:/Arról meg nem is beszélek, hogy 24 rész alatt alig tudtak kihozni valamit + a befejezése is elég ramaty lett.
Ennel ellenére voltak benne nagyon vicces jelenet valamint egy- két szép is előfordult benne.
Ezen hatalmasat szakadtam :D
Kép
Gyönyörű jelenet volt!
Grafika
2008-as animéhez képest ronda. A lábaik túlságosan hosszúak voltak a testükhöz képest. A lányok egyenesen rondák voltak, de a fiúk égész pofásra sikeredtek :DDE láttam már régebbi de sokkal szebben kidolgozott animét is.
Kép
Imádtam mikor így rajzolták őket
Külön most nem írnék a főszereplőkröl.
Kedvenc párosaim lettek Akira és Takashi;
Kép
 Megumi és Yahiro;
Kép
valamint Jun és Sakura.
Kép
 ( Nem valami romantikus kép de ez nagyon tetszett :D )
Hikari és Kei valahogy nem hatottak meg :/ Ami elég nagy baj hisz a történet róluk szól, de én rajtuk kívül mindenkit megkedveltem  ><”
OP & ED
Az első OP nem volt több mint nyávogás xD
A második pedig nagyon jó lett:
1. ED semmitmondó a 2. meg úszint csak nyávogás volt.
Mindeképp szüksége lenne egy folytatásra szerintem. Merthát kiváncsi lennék a kapcsolatukra ha már 24 részből ennyit tudtak kihozni…
Nálam ez az anime elég átlagos volt. 5/10- Átlagos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése