2015. augusztus 1., szombat

Szezonos animék első látásra -2015 nyár-

Látszik, hogy még mindig nem tudok úgy angolul, mint ahogy kéne és, hogy nagyon figyelmetlen vagyok. A leírásában is szerepelt a survivor game meg fegyverek meg ilyenek és én egy Btooom szintű animére számítottam. Hát nem :D Egy elég vicces sorozatnak néz ki, sőt, ha ilyen erősen stratégiás irányba viszik el a dolgokat akkor nekem nagy kedvencem is lehet. Mindenesetre most még sokat várok tőle. Ja és Hotaru... Imádom. Mintha csak Misakit látnám a Kaichou wa Maid-samaból :D 

Jujj nagyon vártam már ezt az animét és szerencsére abszolút nem kellett csalódnom. Szerethető, nagyon szimpatikus szereplők, remek hangulat, érdekes és egyben vicces légköre van elsősorban a történetnek. Nagyon kíváncsi leszek rá, de már előre látom, hogy imádni fogom :3

Oldschool shounen a kilencvenes évekből ide vagy oda, ha őszinte akarok lenni nem igazán tetszett. Nem volt rossz, de többet vártam tőle. Volt néhány jó és vicces pillanata, de pl a harcjelenetet kicsit sem éreztem valami jónak, izgalmasnak vagy látványosnak. Majd kiderül mi lesz belőle.  

Kellemes kis ecchi volt, néha már már túlzásokkal is :3 A kezdés teljesen jó volt, Miiat már most kedvelem, de szerintem a többi lánnyal sem lesz majd gond. Smith Koboyashi Yuuval karöltve pedig érzem, hogy még egy hatalmas színfoltja lesz az animének. Kurusu pedig nagyon jó főszereplőnek tűnik, szegényt már nagyon sajnáltam mikor 100x is nyakán ragadta Miia :D

Nem egészen az lett, mint amire számítottam, de szerintem a humora nem lesz rossz, így remélhetőleg egy kellemes vígjáték lesz majd belőle. Valamiért a Rosario to Vampire jut róla az eszembe és most nem feltétlenül a női főszereplő miatt, hanem valahogy a szituáció miatt. Valószínűleg szerelmi előrelépés nem lesz, de ha nem erőltetik agyon a hárem cuccot tényleg jó is lehet.

Az előzetese nagyon megfogott és a megvalósítása is elég érdekesnek tűnt, olyan volt mintha csak egy videojátékot néztem volna. Az első rész amúgy nem volt rossz, bár mintha ezeket az ötleteket már láttam volna, szóval szerintem nem ez lesz a legkreatívabb anime, de a karakterek nekem tetszettek, ezek a fegyverek is tetszettek is érdekesek, úgyhogy egybevetve ha jól csinálják teljesen okés lesz.

Nem voltam felkészülve erre az animére, először nagyon furcsán néztem rá, valahogy egyszerre a Psycho-Pass jutott róla az eszembe, csak ugye ez sokkal betegebb annál :D Igazából érdekes maga az alaphelyzet, úgy érzem jó kis vígjáték lesz. Nem mellesleg a szereplőket is imádom, kíváncsi vagyok mi fog kisülni ebből. 

Vártam ezt az animét, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy megéri-e egy harmadik évadod kierőszakolni a történetből. Egy ovával kezdett, ami az eddigi évadokat karöltve egy crossover történetet csinált. De jól tettem, hogy vártam, mert mint kiderítettem annak semmi köze ehhez a történethet, hanem a 10. évfordulójára készült az animének. De akkor most térjünk rá erre az évadra. Elsőre nagyon meh volt. Valahogy elsőre egyik szereplő sem volt szimpatikus, sőt mintha nem is nagyon szerepeltek volna. Viszont a rész végére Akirát már megkedveltem, szóval ja. A történetet szerintem megint egész érdekesre csinálták, de a szörny kinézete maga nagyon lame volt. Nagyon. De szerintem nem lesz rossz, és nagyon szeretném, ha nem lenne rossz.

2 megjegyzés:

  1. A Shimonetából eddig öt részt káttam, az alapján egy iszonyat nagy állatság az egész, meg az összes szereplő is, ja és az OP-ED is nagyon poén lett. Ezen kívül még a Ranpo kitan game of laplace-t nézem a mostani szezonból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég nagy állatság, nagyon jókat tudok szórakozni rajta :D És ez a Ranpo Kitan is érdekesnek tűnik elsőre, lehet belekezdek majd

      Törlés