2015. augusztus 7., péntek

Nisekoi:

Mivel az első évadot nagyon megszerettem a végére, így hatalmas örömöm volt, hogy második évadot kapott az anime.
Sajnos ez még mindig nem egy olyan történet, ahol egyhamar lehet várni a nagy románcokat, sőt beleolvastam a mangába és konkrétan a 180. fejezet környékén jutott el Chitoge arra a pontra, hogy egyszer majd elmondja Rakunak, hogy ki is tetszik neki valójában. Viszont maga az évad nagyon jól kezdett, főleg, aki #teamchitoge mint én :'D Azt hittem talán lesz valami haladás, akár bármelyik lány esetében is, de inkább behoztak egy új szereplőt, Harut, aki nyilván annak a húga, akit én utálok, szóval nem nagyon lett semmi. Chitogének főleg az elején voltak nagyobb szereplései, megismerhettük az anyukáját is, akit én nagyon bírtam, sőt Raku hősiességének köszönhetően még közelebbi kapcsolatba kerültek egymással. Ezek nagyon jó részek voltak. Közben volt pár rész randomság is, amikor éppen Marika vagy Shuu került egy kicsit középpontba. A remek hangulat továbbra is megvolt, én nagyon jókat szórakoztam rajtuk. A vége felé Onodera került rivaldafénybe, aminek nem örültem. Én még mindig elhiszem, hogy sok ember szereti őt vagy nem tudom, de engem irritál az a lány. És annyira nem érdekel, hogy mi van vele, hogy már már majdnem bealszok azokon a részeken, ahol ő kínlódik. Aztán még Hanazawa Kana szinkronja is rátesz arra, hogy elálmosít a nyugodt hangjával xD Amit kicsit sajnáltam, hogy az egész történet alapját, azt a kulcsos témát egy kicsit nagyon elhanyagolták. Most visszaemlékezve csak annyit rémlik, hogy Raku elvesztette és aztán Haru
nagynehezen visszaadja neki. Eskü én az egész Onodera családot rühellem. Konkrét lezárás megint nem lett, őszintén én még mindig tudnék elnézegetni belőle további évadokat, de pár embernek, ahogy olvasgattam, már kicsit sok ez a nagy hárem, de semmi nem történik dolog. De hát ez egy pont ilyen anime nem?
Karakterek terén nem igazán történt változás, akit szerettem azt még most is szeretem, akit meg utáltam azt most is utáltam. Új karakterként pedig csak Haru jön szóba, akit bár ugyanúgy nem kedveltem, mint a nővérét, mégis két fokkal elviselhetőbb volt. Volt egy kis humora, meg nem volt tutyimutyi és ez bőven elég volt, hogy kicsit kedvelhetőbb legyen, de azért még nem. Jó hogy eszembejutott közben, hogy volt még egy új szereplő Paula, akit talán csak egy rész elejéig volt "fontos", szóval ja. Raku maradt Raku, sőt még mindig lenyűgöz mennyire segítőkész. Chitogét még mindig imádom, mintha egy kicsit magamat látnám benne. Onodera meg Onodera szóval nem szerettem még mindig. Marika pedig még mindig nagyon jó humorforrás, Tsugumi pedig nagyon édes a kis tsundere megnyilvánulásaival. 
A grafika terén szerintem nem lett nagy változás, még mindig szép meg jó, de merne rossz lenni :D Az openinget nagyon megszerettem, jó pörgős lett. Igazából olyan szokásos LisA-s, de nem baj, mert jó lett. Ending? Endingek? azt se tudom egy vagy több volt-e. Sose hallgattam egyet sem végig.
Még mindig tetszik, még mindig jó volt, de egy kicsit olyan filler szaga volt az egésznek. Kár volt érte, mert eléggé háttérbe szorult a főszál, plusz jár érte viszont, mert jó pár emberkéről megtudhattunk egy picit többet. Ha lenne harmadik évad, ami szerintem nem lehetetlen, biztos nézném. Addig is 7/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése