2013. október 13., vasárnap

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!


Végy egy újabb antiszoc karaktert, aki próbál szocializálódni... csak nem megy neki...
 Nem tudok róla sokat mondani, de nem tetszett. Vagyis az elején még igen, de Tomoko karaktere inkább lelombozó lett, mintsem humorforrás. Össze vissza hazudozott, mindenkit lenézett, de ha valaki megszólította eltűnt az a nagy szája.  Meg is érdemelte a dolgokat amik történtek vele. Viszont egy kicsit lehetett azonosulni vele is, én sem merek minden idegennel csak úgy leállni, de azért az osztálytársaimtól én sem félek... Maga a történet egy egyszerű slice of life, semmi extra, elég sablonos. Kivéve a végét. Elég érdekes, hogy nem lett happy a vége, de ettől még nem lesz jó.
Nem ismertünk meg sok karaktert csak a tesóját, Yuu-t és az unokatestvérét, na meg persze az édesanyját. Nem is értem ilyen családdal, hogy lett ilyen... Mint mondtam Tomoko egy utálatos karakter, aki megérdemelt mindent, ami vele történt. Yuu, Hanazawa Kana kicsit idegesítő karakterei közé tartozik, de azért aranyos volt. Viszont a  legjobb szereplő egyértelműen Tomoki volt. Nagyon csíptem őt^^
Grafika rendben volt, teljesen illet az anime őrült hangulatához. Az ending különösebben nem volt jó, de az opening nagyon tetszett. Gonosz leszek, de remélem nem kap folytatást.
3/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése