2013. október 20., vasárnap

Szezonos animék első látásra -2013 ősz-

Újabb évszak, újabb szezon! :)

Ja, hogy ez csak 15  perces? Amúgy egész jó volt, a csaj is elég jól reagált és nem azt a full értelmetlent adta. Történet egész jónak tűnik, de nem várok tőle semmit, lesz amilyen lesz.

 
Nekem nagyon tetszett első rész alapján. Így járok, mikor nem olvasom el miről fog szólni :) Viszont vagy egy sanda gyanúm miszerint valami ratyiságot kapunk, de a remény hal meg utoljára :)

Sajnos még nem nyűgözött le, valahogy attól félek beigazolódik a gyanúm és egy ökörség lesz :/ Mindenesetre kíváncsian várom a folytatást.

2013.10.08
Háát nem tudom. Nagyon kíváncsi voltam rá, de valahogy nem jött át :( Nagyon jól meg lett csinálva, de valahogy nem tűnik többnek, mint bármelyik más bosszúállós anime... Szerintem velem van a gond

2013,10,09

Semmi extra, de nekem tetszett. Nem lesz nagy durranás, de ha senki sem fog gyökérkedni benne akkor nem lesz rossz szerintem. Mondjuk úgyis fognak... -.-

Nem volt rossz, már kíváncsi voltam rá. Nem tudom mi lesz a lényege, de nagyon érdekesnek tűnik. Mondjuk Hanazawa Kana újabb idegesítőnek tűnő karakterének nem örülök...

2013,10,10

Nem totojáztak, mintha nem is lett volna szünet. Bár én örültem volna egy kis felfrissítésnek, ahelyett, hogy a jövőt mutatták volna, mert én így elsőre csak a what? szót használtam. Mindenesetre szerintem tartani fogja magát az előző évadhoz :)

2013.10.13.

Eddig ez tetszik a legjobban. A története érdekesnek tűnik és az ultramoesége ellenére senki sem irritáló ^^
Kíváncsi leszek mi lesz benne, de a neveket jobban is kiválaszthatták volna >< Így sose jegyzem meg :D

2013.10.19
Végre!Végre!Végree! Végre sorozatot kapott ez a remek anime ^^ Pontosan olyan őrült lesz remélhetőleg, mint az elődei :) 

2013.10.20
Édesapám szavaival élve: ez ugyan olyan kaki, mint az előző évad.

Nem lesz egy nagy világmegváltó sorozat, de nekem tetszett. Kicsit őrült, kicsit vicces, kicsit gagyi is, de azért érdekes.

---------------------------------------------------------------
Végre sikerült mindenbe belekezdenem amibe akartam. Sajnos többségében gyengébben muzsikálnak, mint vártam, de azért egy kettő már elég szépen felhozta magát. Dobásra egyenlőre semmit sem szánok még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése