2013. október 6., vasárnap

Attack on Titan


Az idei év hájpja ez kétségtelen, szerintem be sem kell mutatnom.
Az elvárásaim nagyok voltak, mégiscsak egy Production I.G. műről volt szó, ami nálam mostanság a kedvenc stúdiók között van. Naszóval első rész utáni vélemény: aztakurva , második rész után ugyan ez. Aztán ahogy egyre előrébb haladt a sztori egyre csökkent az izgalmi faktor nálam. Még mindig érdekelt mi mért is történt, mért is csinálják az óriások azt amit tesznek és hasonlók, de valahogy úgy elhúzták, hogy idézőjelesen elment tőle a kedvem. Viszont még így sem tudom azt mondani, hogy nem volt jó a történetvezetés. Minden fontos (meg persze nem fontos) pillanatra kitértek, ami nem is lett volna baj, ha teszem föl +50 részes lenne az egész, így viszont sajnálatos módon nem tűnt többnek időhúzásnál. Azt is a pozítívumokhoz tudom felsoroni, hogy nem sajnáltak embereket "kiírni" a sorozatból. Azért volt pár karakter akire nem számítottam, hogy nem látom többet... Nemegyszer csempésztek bele egy kis humor is, ami részben sikeresen oldotta az amúgy feszült légkört.
A karakterekkel megint bajban vagyok. Olyan nagyon senkit nem tudtam megkedvelni. Eren nekem majdnem inkább mellékszereplő voltTöpreng Úgy el volt tüntetve mint a kámfor, a harcokat megvívta és megint eltűnt. Én legalábbis így éreztem. És ott van Mikasa... Annyira epicnek, annyira badassnak éreztem, simán lehetett volna az idei év kedvenc női főszereplője, de átment a megfontolt, csendes yanderéből egy csipogó, hirtelen haragú yanderévé. Armint szerintem egész jól összehozták. Kifejezettem jó volt, hogy ő is tudott mit tenni a többiekért. Rivaille-nál meg csak a hájp volt nagy. Nem mondom, hogy nem volt epic karakter, de túlzás ami körülötte ment. Jeant lehetne még megemlíteni, aki egész jó fejlődésen ment át. Nyilván még van ezer meg egy karakter akit meg lehetne említeni, de sajnos az anime vége felé kicsit eltűntek azok a karakterek is akikről azt hinné az ember többet mutatják.
Az ost-k marha jók voltak, amit már megszoktam a Production I.G.-től. Mondjuk akárki akármit mond az első op jobb volt a második csak képi világban überelte. A grafika is marha jó volt, igazán illet a sorozathoz. Az érzelmeket többnyire a szemekhez húzott csíkokkal oldották meg, ami ha kellet nagyon jól át tudta adni.A csaták, a mozgások pedig hihetetlen jól meg voltak animálva.
Összességében kicsit csalódtam, de így sem volt rossz. Vártam minden héten, érdekes is volt, csak mint mondtam egy kicsit aláadta. Bátorító 7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése