2013. október 31., csütörtök

Paradise Kiss

Azt hiszem most néztem meg harmadszor ezt az animét, de nem tudom megunni. Nagyon jó volt újra megnézni, eszembe juttatta, hogy mikor kicsi voltam már akkor is ilyeneket néztem^^
Nos a történet maga nem egy nagy was ist das, nem egy anime van ami az önmegvalósításról szól, de a célközönségnek köszönhetően nem egy cukormázas sztori. A sztori alatt semmilyen kitérőt nem tettek, semmilyen felesleges momentumot nem traktáltak ránk. Yukari múltját, szenvedéseit mutatták be a legjobban (milyen meglepő :D), de minden szereplőről megtudhattunk valamit. Viszont van egy kivétel. Igen, ez George/Johji kinek hogy tetszik jobban. Róla csak utalgatások voltak, személy szerint én többet szerettem volna róla megtudni, de így jártam. Az is érdekesnek mondható, hogy a szülői szigorral szemben mit is lehet tenni,
és az ember barátai milyen módon állnak hozzá a fellázadáshoz. Támogatják, ellenzik vagy éppen nem mondanak semmit. Viszont ha az emberek személyiségét nézzük, akkor nagyon szókimondó az anime, sokszor én is csak jajgattam, hogy most mért mondtad ezt :D Nem az a tündi bündi láv sztori, mélyebb érzelmek lakoznak itt, na meg persze ágyjelenetek, de ezek kellettek ide. A végkifejlet abszolút nem az amit az ember elképzelne. Minden téren megdöntik a képzeletünket. Emiatt igaz, hogy akárhányszor megnézem mindig fáj a szívem, de sokkal realisztikusabb így és én pont ezért szeretem ezt is és a többi joseit.
A karakterekről többségében elmondható, hogy szerethetőek. Talán csak Miwako Miwakózása idegesítő kicsit. Nagyjából el lehet mondani, hogy döntésképesek, nem teketóriáznak sokat. Yukari természetesen óriási fejlődésen megy át és szerintem gyönyörű lesz ahogy kivirágzik ;) Johji tipikusan az a karakter, aki bármilyen animében megfog. Hűvös, de mégis szenvedélyes, bunkó, de mégis kedves, na meg persze helyes 
Arashi a féltékeny rossz fiú karakter, aki nem az akinek látszik, mert sokkal kedvesebb. Isabella, meg annyira lány, hogy ha nem mondanák, hogy fiú nem jönnénk rá. Sajnos neki nem jut szerelem, de így is teljes értékű karakter a szememben, aki nem mellesleg nagyon szimpatikus.
Grafika elég hanyag, elég elnagyzolt, nem zavaró, de egy állandó színvonal kellet volna. Valahol szép valahol nem... Emellett sok SD formát is alkalmaznak, ami  a komolyság mellé mindig beleszőtt egy kis poénosságot a perverz megnyílvánulások mellé :D Az opening hiperfantasztikusan jó ahogyan az ending is.Több nem is kell róluk.
Azt kell mondanom, hogy a szemeben ez örök kedvenc marad. Egyszerűen vicces, érdekes, akár tanulságos is, romantikus,  magyarul minden amit én szeretek.
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése