2013. október 13., vasárnap

Free!


Végy három kigyúrt fiút, alapíts egy úszócsapatot, majd szerezz még egy tagot. Ha ezek megvannak, keress egy aranyos menedzserlányt, majd egy riválist egy másik iskolából. Keverd össze őket, ízesítsd némi poénnal és megkapod a Free!-t. /AA/
Itt is van az idei év női hájp sorozata. Én nagyon nem akartam ezt a sorozatot, tudtam, hogy semmi értelme nem lesz. Igazam is lett. Az elején mondjuk kellemeset csalódtam, mondván nem is lett annyira rossz. Poénkodtak, úsztak aztán elkezdtek készülni a versenyre... Még ezzel sem volt baj, de a rivális, Rin állandó felbukkanása, műdrámázása, "világfájdalmam van" szindrómája betett nekem. Utána mindenki csak Rin csán így, Rin csán úgy. Ő meg állandóan kereste a balhét és ordítozott velük. Itt úsznak? Itt úszok én is. Ott úsznak? Ott úszok én is. Ennyire szerintem még egy karaktert sem utáltam eddig. 23 percből 15-öt azzal töltöttem, hogy a szemeimet forgattam. De azt utolsó ütést az utolsó rész adta meg. Ha nem állítottam meg 20x és nem szidtam benne senkit akkor meg sem néztem.  Annyira látszott, hogy ezt tényleg csak lányoknak csinálták. Semmi komolyságot nem láttam benne és csak a műdrámázás ment benne. Nekem ez az egész nem volt több annál. Még szerencse, hogy csak pár gay jelenet volt és az eleje még vicces volt...
A karakterek közül Haru-t és Rin-t utáltam. De elmondhatatlanul. Makoto-t úgy ahogy sikerült megkedvelnem egy kicsit. Nagisa és Rei voltak viszont a legjobbak.  Igaz, hogy Nagisa is nyekegett meg drámázott, de nagyon funny karakter volt, így ezt elnéztem neki. Rei előtt meg le a kalappal. Én lettem volna olyan köcsög, hogy nem cserélek Rin-nel. Szegény mindig csak második lehet. A gyönyörűség mániájával meg Kid-re emlékeztetett a Soul Eaterből csak nem volt olyan súlyos eset :D Gou aranyos lány volt és nem is volt idegesítő. A tanárnő és az edző is szimpatikusak voltak.
Grafika igazi KyoAni, szép volt, csak kicsit túl csicsás volt nekem. Az úszás része is szépen meg lett oldva szerintem. Külön örülök neki, hogy többféle szemszögből is mutatták őket. Opening különösebben nem fogott meg, de az endingért minden elismerésem. A szám is nagyon tetszett, de a képi világa valahogy teljesen megfogott.
Tudtam, hogy nem lesz egy Kuroko no Basket, de azért ez így harmatgyenge lett. 4/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése