2013. május 31., péntek

Sasami-san@Ganbaranai


Egy újabb gyöngyszem a Shaft!-tól

Mikor megnéztem az első részt még nem tudjam mit várjak... mondom OMG mi volt ez? :D De tényleg!
A történetet talán úgy lehetne legjobban összefoglalni, hogy az antiszoc kiscsaj megpróbál beilleszkedni a társadalomba, de nem igazán megy neki. Ezenfelül még jönnek a tipikus Shaft pózok az érthetetlen történet, poénkodások és miegymás.
A történet maga kellemes még ha az elején nem is vágjuk mi a helyzet. A harmadik résznél már kezdtem várni hétről-hétre a sorozatot. A részek előrehaladtával egyre tisztult a kép -legalább is nekem- de még így is sok érthetetlen dolog maradt benne. Vígjáték beosztását hozta. Valami böszmeségen mindig tudtam nevetni :D Azért a comedy és fanservice kavalkád között megbújik egy kis japán mitológia is. Aki ért hozzá annak jó, aki meg nem...az meg így járt :D A sorozat több kisebb-nagyobb részre van felosztva, de ez nem okoz problémát szerintem.
A karakterek közül senkit sem utálok. Ez nagy szó. Sasami a maga kis nyomiságával, Kamiomi az arc eltakarásával és a szerelmével a húga iránt valamint a Yagami lányok is szuperek voltak. Talán Tama volt egy kicsit idegesítő, de egyáltalán nem volt zavaró. Sasami anyja először kicsit unszimpi volt, de ahogy egyre jobban behangolódott a mai világra (és ahogyan...:D) egyre jobban megkedveltem.
A grafika és az animáció hagy maga után egy kis kivetnivalót, de folyamatosan hozták az elvárható szintet.
OP egész jó volt az ED-en meg csak röhögni lehetett :D
Összességében egy tipikus Shaft műnek mondanám, amit megmagyarázhatatlan okból szeretek. Karakterek szerethetőek, poénok egész jók,fanservice rész is jó. Külön plusz a misztikus, mitológikus alapnak is.
7/10

És végre megírtam az utolsó téli szezonost is Hűha

2 megjegyzés:

  1. Én dobtam, nem igazán jött be, de lehet, hogy nyáron még egyszer nekiugrok. o.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ehhez lehet, hogy kell egy idézőjeles ízlés. Úgy értem én bírom az ilyesmiket, meg magát a Shaft stúdiót is szóval nekem tetszett, de nem tudom, hogy te hogyan állsz velük :D Amúgy ne érts félre egy hatalmas baromság az egész, de jobban megéri megnézni, mint az Amnesiat :D

      Törlés