2013. május 4., szombat

Maoyuu Maou Yuusha


Mát vagy három hete húzom, halasztom ennek a megírását, de most már ideje erőt vennem magamon.

A középkorban járunk, ahol a démonok és az emberek háborúban állnak. Az emberiség nagy harcosa Yuusha indul a démonkirály Maou ellen. Yuusha hatalmas lendülettel ront a démonkirálynak, de meglátja, hogy a démonkirály valójában démonkirálynő. Hirtelen megrökönyödik. Maou jobban szemre veszi ifjú lovagunkat, majd egyezséget ajánl neki. Még ugyanitt elkezd mesélni a háborúról és, hogy ez mindkét félnek fontos és hogy ezért nem hagyhatják abba. Yuusha vonakodva bár, de belemegy az egyezségbe...

Nos, hogy is mondjam? Az anime maga nem volt rossz, de rájöttem, hogy az ilyen középkori és főleg ilyen megmagyarázós, politikai, gazdasági cuccok nem az én területem. Túl sok az információ az én kicsi kapacitású agyamnak és mivel meg sem igazán akartam mindent érteni eléggé untam az egészet. Az elvétett poénok itt-ott feldobták egy kicsit az egyhangúságot, valamint a szerelmi háromszög (vagy inkább sokszög?) is aranyos volt, igaz kicsit kevés volt belőle ><
A karakterek egész kedvelhetőek, de az, hogy még rendes nevet sem adtak nekik tovább rontott azon, hogy megjegyezzem őket. Maou karaktere egész kedvelhető volt, de én ettől függetlenül nem kedveltem meg annyira. Yuusha hol ott volt a történetbe, hol nem, úgyhogy hiába főszereplő valahogy nem éreztem, hogy ő annyira fontos lenne. 
Lovaghölgy meg abszolút favorit Vidám Annyira tsundere volt, hogy az már cuki :3, de emellett még komoly is. Tényleg ő volt a kedvencem az egész sorozatból és végig neki szurkoltan, noha tudtam hogy nem lesz belőle semmi :D A cselédek voltak még egész szimpatikusak.
Grafika szép, bár engem sokszor a Dakara Boku wa H ga Dekinai.-ra emlékeztetett. A karakterek szépen ki voltak, dolgozva, de mégsem vitték túlzásba. A hátterekkel viszont nem igazán vagyok megelégedve. Értem én, hogy középkor meg minden, de attól még meg lehet rajzolni, nem kell ilyen pacákkal megoldani.
Az OP-ED páros nem volt világmegváltó és a sorozat közbeni zenék sem voltak kiemelkedőek. 
Összességében nem volt rossz, de mint mondtam nem vagyok oda sem a történelmi dolgokért, sem a kereskedős izémizékért így nem tudtam teljesen élvezni, de ez legyen az én bajom. Sokszor megmosolyogtatott, a karakterek is úgy ahogy jók voltak, de 12 rész kevés volt ehhez.
6/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése