2013. május 6., hétfő

Hakkenden: Touhou Hakken Ibun


Egy igazi gyöngyszem még télről Szerelmes

Különösebb cselekményről még nem beszélhetünk, hacsak a csapat összeszedést és a gyöngyök keresését nem tekintjük annak. Többnyire random epizódokból állt az egész.Az egész inkább csak ilyen felvezető a fő sztorihoz, ami szerencsére nyáron érkezik Nap

Igazából fogalmam sincs mit kellet volna várnom a sorozattól, de a shounen-ai szó egy kicsit megrémisztett. Szerencsére nem vitték túlzásba és még nekem sem tűnk olyannak mintha szerelemről lenne szó. Egyszerűen nagyon jó barátok. Maga a sorozat számomra igazi meglepetés volt. Olyan nyugodtsággal töltött el miközben néztem. Ezenfelül tényleg érdekes volt, és a sok komolyabb rész mellet poénkodás is belefért. Igaz ezek inkább voltak aranyosak, mint viccesek.
Grafika gyönyörű. A DEEN stúdiótól -ahogy utánanéztem- csak tényleg szép grafikájú animéket láttam.
A karakterek mind-mind szerethetőek. Egyedül Hamaji szerepét nem értettem, de biztos kellet egy fiatalkori lánybarát...vagy nem tudom.
Shino aranyos kis kölök. És hiába 18 éves, ha csak 13-nak néz ki, aminek én kifejezetten örülök. Nekem nagynak nem jött be Halott
Murasame nagyon cukoor. El se hiszem, hogy mikre is képes :D
Sousuke egy igazi nagy testvér. Teljesen nyugodt személyiségnek mondanám.
Kobungo-t én a sorozat egyik viccforrásaként értelmezem :D Talán a reakcióin lehet közel a legtöbbet nevetni :D
Asakeno is igen vicces a maga kis kirohanásaival és a hirtelen
haragjával :D
Genpachi igazából elég semleges maradt a szememben, de semmiképp sem utálom.
Satomi meg ahww *-*  Esküszöm utálom a yaoi-t és minden egyéb alfaját, de az az ominózus jelenet Shinoval még nekem is tetszett Elpirul
Azt meg külön viccesnek találom, hogy az összes főszereplő nevében benne van az "Inu" szó, de hát ugye nem véletlenül. :D
A seiyuuk-nak pedig külön dicséret! Először érdekes volt Shino-ként hallani Tetsuya Kakihara-t. Nekem ő valahogy örökre Natsu marad :D
Az opening ferge -most figyelj- teges! :D Eleve szeretem Faylan hangját szóval öröm hallgatni. Az ending is jó volt, bár az ha egyszer végignéztem...
Összességében így ez kicsit kevés, de a második évada már-már lassan itt kopogtat így én nyugodt szívvel 9/10-et adok neki. Egyszerű, de szerethető története van és tényleg kész öröm nézni. Ajánlom mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése