2013. május 5., vasárnap

Tsuki no Toiki Ai no Kizu


Főszereplőnk Kaguya, egy vidám, ámde gyakran kétbalkezes lány, aki a vörös lámpás negyed egyik bordélyházában tengeti napjait, főz, mos az ott lakókra, vigyáz a gyerekekre. Fél éve találtak rá a hegy lábánál bambuszszedés közben, eszméletlenül. Nem emlékezett semmire és senkire, csupán egy sebhely maradt fenn előző életéből. Az egyik este váratlanul egy tehetséges s felettébb sármos kardforgató, Hanzou-sama téved a környékre, hogy kipihenve munkája fáradalmait elszórakozgasson az örömlányok egyikével. Természetesen rögvest kiszemeli az új lakost, Kaguya-t, aki követve barátnői példáját első pillantásra belehabarodik a jövevénybe, ám az első csókját korántsem adja olyan olcsón, mint ahogy azt a rámenős Hanzou várta volna... A kedélyek lecsillapodása után szemmel láthatóan elmélyül a két fél kapcsolata, s már-már a nagy szerelem kopogtatna az ajtajukon, mikor Hanzou megpillantja a lány hátán éktelenkedő vágásnyomot. A kardforgató szemei elkerekednek a döbbenettől, ugyanis feldereng előtte egy elfeledettnek hitt, véres összecsapás… /AA/

Hoppá ez a kedvcsináló kicsit hosszú lett :D 

Ami elsőre feltűnt az olvasása közben, hogy 2002-es mangához képes gyönyörű rajzolása van. Úgy értem, biztos van más is aminek szép ebben az időben, de én ilyennel még nem találkoztam.
A történet itt-ott kicsit kusza főleg a végén. Néha már azt sem tudtam ki-kivel van. Ezektől függetlenül sosem éreztem laposnak/unalmasnak a történetet. A karakterek szerethetőek, nagyon is ^^
Röviden ennyit szerettem volna 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése