2013. május 10., péntek

Naruto Shippuuden Movie 6 - Road To Ninja


Hatalmas beharangozás, hatalmas bevételek és egy nagyszerű történet. Legalábbis szerintem.
A Shueisha's Weekly Shounen Jump Magazin bejelentette, hogy Kishimoto- sensei személyesen felel a történetért és a karakterek elkészítéséért ebben a filmben.

Röviden a tartalom az amit már mindenki olvashatott. A falut támadás éri az Akatsuki részéről, ninjáik viszont sikeresen visszaverik a őket. Később Sakura és Naruto egy parkban vannak ahol Madara megjelenik és egy Genjutsu világba küldi őket, ahol minden az ellenkezője annak, mint a valós világban.
Nos rólam köztudott, de ha mégsem akkor most tudatom mindenkivel, hogy hiába van rengeteg sablonnal...etc.-vel tele a Naruto én oda meg vissza vagyok érte. Egyszerűen nem tudom utálni.
A filmet hihetetlenül vártam, főleg azért meg Minato és Kushina is szerepel benne. Értük még jobban oda-meg vissza vagyok Szerelmes. Igaz az előszók alapján én nem erre számítottam. Én azt hittem olyan alles zusammen úgy lesz az egész történet, hogy élnek a szülei nem pedig ilyen "világok közti utazásról" lesz szó. Na mindegy ezen hamar túltettem magam. Olvastam, hogy valaki szerint az alternatív világos cuccnál nincs jobban elcsépelt cucc. 
Háát szerintem nem. Én nem emlékszem, hogy olyan sokat láttam volna ilyen témában, sőt jobb megfogalmazás, hogy ilyenformában. Egy szó mint száz, jó volt látni a megváltozott személyiségű karaktereket. Főleg Hinata lett a legdurvább, de jó értelemben xD
Egyetlen kivetnivalóm az egész történetbe mikor Naruto fölveszi a negyedik köpenyét. Sőt ez még elment, de mikor ugyan úgy támadott, mint az apja az kicsit kiverte a biztosítékot nálam...
A Naruto filmek közül nálam ez a második helyet kapta meg. A Blood Prison-t nem tudta überelni. Sajnos. Ettől függetlenül nálam így is 10/10. Egyszerűen nem tudnák neki kevesebb pontot adni. Rohadt hype hatás >< Emésztettem egy kicsit és az a 10 pontot inkább 8-ra javítom. Az a max pont inkább csak egy fellángolás volt tőlem.
Plusz az egész filmnek van egy nagyon jó kis tanulsága...amit a mai gyerekek nem sokszor tartanak meg!

2 megjegyzés:

  1. Nálam a Naruto manga a 449-ik fejezettől kezdett mélyre repülni, majd (többszöri utolsó esély adás után) a 627-ik fejezettel végleg elkaszálta magát a manga. Amiket meg olvasok róla review-okat meg fórumokon.... jobb lett volna ott anno befejezni.

    A filmről meg annyir, hogy még 5-öt csak nagyon jó szívvel érdemelne.

    1.Nagyon nem lett kihasználva ez az "alternatív világ" plot, s ami meg valósult az meg gáz. Mert őszintén, tényleg azt gondolták, hogy ha felcserélik a karakterek eredeti fetish-ét vagy személyiségét annak ellentétjére, az elég így a 21-ik században? Egyedül Sasuke az, aki tényleg alternatív lett, s nem csak az eredeti ellentétje.
    2.Sakura megint elvislehetetlen, s miután kiderült, hogy az alternatív Sasuke könnyen megkapható, már is rá akarta venni Naruto-t, hogy menjenek inkább haza. Meg az a beszólás az elején: "Tudod milyen sz*r szülőkkel lenni? Sasuke biztos megértene!".... Sasuke... az a Sasuke, akinek miután lemészárolták a szüleit végleg megszűnt a világ és bárki, aki rossz szót mondana róluk nyakukat tekerné... persze, biztosan osztaná véleményét. :( Ja és persze megint meg kell menteni, mint egy hercegnőt. Rutin.
    3.Obito kreállta az egész genjutsu-t, de persze nem tud semmit sem irányítani benne. :/
    4.Naruto és a Kyuubi haverok, miközben a film még a szigetes részek előtt van (bár igaz, a mangaka annyira tojt az egészre, hogy nem mondta meg, hogy kronológiailag hol játszódik).

    És a többi, én nem adnék rá 5-nél többet.

    VálaszTörlés
  2. Megintcsak igaz amit írsz, de most is csak azt tudom mondani, hogy nekem tetszett. Te ezt láttad bele a filmbe én pedig azt. Szerintem ez így a jó ;)

    VálaszTörlés