2015. december 31., csütörtök

Top openings & endings | 2015



Sokat gondolkoztam, hogy megcsináljam-e egyáltalán, ha igen akkor pontosan hogyan, próbáljam megvágni kicsit, vagy inkább hagyjam egybe, mert úgy az igazi... Aztán végre elöntöttem, hogy megcsinálom, mert nem olyan nagy cucc, meg is vagdostam őket picit, de csak movie makerrel, és ez látszik is, többre nem futotta tőlem. Próbáltam keresni egy kicsit jobb videoszerkesztőt, találtam is egyet, de vízjelet égetett a videóba... Gondolhatjátok. De a célnak szerintem ez is tökéletesen megfelel, nem vagyok én nagy videómágus, és így is próbáltam a maximumot kihozni az egészből :)

Konkrét sorrend most sincs, szimplán visszaszámlálás, de azért úgy rendeztem el, hogy amiket jobban szeretek azokat előrébb, amiket kevésbé azokat pedig hátrább pakoltam.

   

Plusz ide tehetjük még az One Punch Man openingjét is, de azt jóval később néztem meg minthogy ez elkészült és nem volt kedvem és időm beleszőni már ><

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése