2015. október 21., szerda

Szezonos animék első látásra -2015 ősz-

Hááát öhm.. :D Fordított hárem, ettől eleve nem várok sokat és az első rész sem feltétlen kecsegtetett túl sok jóval. Mindenesetre a főhősnő nem tűnik olyan rossznak, remélem marad benne egy kis talpraesettség. A fiúk előtt meg le a kalappal, jó kis bishik lettek :3 Történet szempontjából még nem kaptunk sok mindent, éppen csak beindult, de ha normálisan csinálják még élvezhető is lehet. Azért remélem nem lesz tele énekekkel mert a falnak megyek :D

Vártam ezt az animét, mivel nagyor szeretem a Dr. Csont-ot, így mikor már úgy harangozták be, hogy Dr. Csont animében eldőlt a sorsa. Viszont így az első rész után picit csalódott vagyok. A hangulata nagyon kellemes volt az abszurd humorával, a szereplők is jónak tűnnek, bár még nem sok mindent tudtunk meg róluk. Viszont a nyomozós rész nekem nagyon elmaradt. Mikor azt hittem elkezdődik a nagy nyomozósdi tök felélénkültem, de nagyjából annyiban maradt a történet, hogy mi is lehetett az eset. Na ne már :( Remélem a továbbiakban nem így lesz, mert amúgy tetszene.

Nem ismerem az előzményét, de szerencsére anélkül is nézhető, max pár utalást esetleg nem értek :D Amúgy meglepően kellemes csalódás lett. A történetből nem sokat kaptunk, de az egész hangulata nagyon megfogott a régies beütésével és a fél emberekkel, vagy hát pontosan nem is tudom mik ők, de gondolom majd erre is kitérnek. Valamint nagyon tetszik a két főszereplő kapcsolata, és esküszöm nagyon emlékeztetnek valakikre, de meg nem tudom mondani, hogy kikre :D Nekem jónak ígérkezik, remélem tényleg nem lesz baj ez előzetes történet nem ismerete.

Wat? Igazából más azt se nagyon tudom, hogy mi volt az elsőben, szóval egy pici frissítés lehet nem ártott volna az elején, mert úgy nekikezdtek, mintha én mindenre emlékeznék meg minden... Amúgy a srácok még mindig helyesek, szeretem, ha bunkóznak, bár talán már picit sok, amit itt van. A történetet próbálják csinálni, szóval keep fighting és akkor körülbelül rendben leszünk. A csaj meg még mindig pont határeset nekem.

Ennek viszont nem volt baj, hogy nem volt emlékeztető, hisz egy szezon szünet után újra itt van. Első részben még nem volt sok minden, minden folytatódott tovább, mutatták, hogy biza lesz azért itt is történet, meg border hentai. Ha tudja tartani az első évad színvonalát és hasonlóan tud normális történetet adni, teljesen jó lesz.

*szívecskeszeműszmájli*szívecskeszeműszmájli*szívecskeszeműszmájli*
Nagyon örülök, hogy második évadot kapott a Noragami. Bár még nem igazán indult be semmi én mégis nagyon élveztem, jó volt újra látni őket :3 Az opening elég jó lett, bár annyira nem, mint az első, az ending meg képi világban nyűgözött le *.* Bár overall a grafika elég gyenge lett... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése