2015. október 15., csütörtök

supercell - Kokuhaku


Anime: Guilty Crown
Megjelenés: 2012/03/07



moshimo boku no tame kimi ga mi wo teishite
Ha veszélyeztetted volna magad értem

boku no kawari ni shindeshimatta nara
és meghaltál volna a helyemben

sonna sekai ni nokosareta boku ha
Hátrahagyva egy olyan világban, mint ez

hitori nani wo omoeba ii
Mit kellett volna gondolnom róla?

oboeteru kana
Emlékszel?

kimi wo suki ni natta boku ha omoitsuitanda
Az énem, aki beléd szeretett egy ilyen gondolattal állt elő:

nikori to mo shinai kimi wo zettai ni
"Még csak nem is nevettél

warawasete yaroutte ne
szóval mindenképp megnevettetlek"

dakedo sonna kangae ha migoto ni uchikudakareta
De ez az ötlet füstbe ment

boku ha kekkyoku hitori de waratte bakari itanda
A végén csak egyedül én nevettem

“marude kore ja doukashi da, kimi no sonzoku de gozaimasu”
"Milyen egy tréfamester vagyok most, egy lettem közülük érted "

nante odokete ittatte mattaku muhannou de
Még ha viccelődők is neked, nincs semmilyen válasz rá

warae kimi no tame ni
A te kedvedért fogok nevetni

boku ha nando datte kusha kusha ni natte
Nem számít hányszor fakadok sírva

muchakucha ni natte iu yo
vagy hányszor zavarodok össze, mindig mondani fogom, hogy:

nakitai kurai ni waraeru kurai
"Nagyon szeretlek és ez az ami miatt

suki da yo tte sa
sírni és nevetni akarok"

toki wo kasane omoi wo kasane
A külön töltött idő alatt a gondolataim csak sokasodtak

sou yatte zutto chikaku ni ite
De te egész idő alatt a közelemben maradtál

atarimae datta kimi ga inaku natte
és ezt természetesnek vettem, de elmentél

sono omosa wo shittanda
Szóval most már megtanultam milyen nehezek is ezek az érzések 

ano hi sono te wo hanasazu tsuyoku tsukamaeta nara
Bárcsak megfogtam volna a kezed aznap és ne engedtem volna el

boku ha kekkyoku hitori de jikou manzoku shiteita dake
A végén csak magamat győzködtem

“marude kore ja usotsuki da, kimi no tame toka icchatte”
"Milyen egy hazug vagyok most, azt mondva, hogy ezt érted tettem"

sou tsubuyaita kotoba sae todokanakute
De ha a szavak, amiket suttogtam nem érnek el 

hashire kimi no moto he
Oda megyek, ahol téged talállak

boku ha nando datte koronde yaru
Nem számít hányszor botlom meg

mayotte yaru
vagy veszek el

matteite ima sugu ni yuku kara
Várj rám, mert elviszem őket neked

donna konnan ga soko ni attemo
Bármilyen nehézségek árán is

sore ha unmei hazu datta
Ennek a mi végzetünknek kell lennie,

kimi to boku ha towa ni tomo ni
hogy te és én örökké együtt leszünk

nanoni kimi dake inai no naraba
Azonban, ha te vagy az egyetlen, aki nincs itt

boku ha toki wo kakeai ni yuku yo
Visszamegyek az időben, hogy lássalak 

“soshite kimi ga mizukara wo gisei ni shite
"És ha feláldoztad magad,

boku wo tasuketekureta no naraba
hogy megments engem

kondo koso boku ha kimi wo mamottemiseru kara
legközelebb én védelek meg,

boku wo shinjite”
szóval kérlek bízz bennem"

warae kimi no tame ni
A te kedvedért fogok nevetni

boku ha nando datte kusha kusha ni natte
Nem számít hányszor fakadok sírva

mucha kucha ni natte sekai ga ashita ni owarou to mo
vagy hányszor zavarodok össze, még ha holnap el is jön a világvége

tsukame kimi no sono te wo
Megragadom a kezed

boku ha mou zettai ni hanashi ha shinai
és nem engedem el soha többé

yakusoku shiyou boku ni kono inochi aru kagiri
Megígérem neked, hogy ameddig csak élek

kanarazu shiawase ni shiyou
boldoggá teszlek, bármi áron

nando datte warawaseru kara
Mert újra és újra megnevettetlek

dakara boku ni tsuitekite hoshii
szóval szeretném, ha velem tartanál

ii darou?
Rendben?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése