2014. október 25., szombat

Tokyo ESP

Mit is várhat az ember lánya egy X-Men-re hajazó animétől, ha az X-Ment is csak most szombaton nézte meg? Semmit. Egyedül a főkép miatt akartam megnézni, mert tetszett a lány fehér haja.
Igazából így a sorozat után elég vegyesek az érzéseim. Alapjáraton a történet alapja nagyon jó, nekem az nagyon tetszett, vártam is minden héten, de most, hogy vége nem tudom mit gondoljak. Valahogy semmilyen volt az egész. Mindjárt az első részben megmutatták az utolsó rész történéseit aztán go vissza a jelenbe.  Jó, oké. Nem probléma. Innen viszont kicsit olyaan fura lett az egész, de megmondani meg nem tudom miért. Megtudtuk hogy lesznek a mutánsok, megismertük az ellenfelet, Rinka jól kikapott, elvitték Azumát, Rinka erős akar lenni, hogy hős lehessen, aki megmenti Azumát. Konkrétan így lehet összefoglalni az egész animét. Csak ezután átment egy Rinka kiképzőbe az egész, ahol végig arról beszéltek, hogy a hősök így meg a hősök úgy, meg hogy Azuma szemében én hős vagyok. De tényleg. Már egyenesen zavaró volt, hogy ennyire erre a szuperhős témáról szólt az egész! Viszont voltak kifejezetten jó momentumok is, például mikor megismertük a Professzor múltját. Az nagyon tetszett. Na meg maga az is tetszett, hogy női főszereplő van, és az is jó volt, hogy erősebb akart lenni, csak szerintem túlzásba vitték. Az erejével kapcsolatban meg először úgy voltam, hogy ratyibbat nem is kaphatott volna, de végül is pont az miatt, hogy nem sok mindenre tudta használni, maradhatott jobban emberi és pont ez miatt maradt továbbra is viszonlag szerethető.
Szóval Rinka a maga módján kedvelhető, szerencsére annyit nem ripacskodott, erős, és viszonylag határozott személyiségnek mondanám. Tetszett, hogy érzelmeket táplált Azuma iránt és emiatt még eltökéltebb lehetett. Azumát egy nagyon naiv karakternek tartom. Megmondom őszintén nem is tudom eldönteni, hogy kedveltem-e vagy sem. Még jó, hogy nem szerepelt annyit mert tuti nem-et mondanék.. A professzor volt talán a legérdekesebb karakter. Mindenki tudtja, hogy ő az ellenség én mégis szimpatizáltam vele egy kicsit. Szerintem érthető volt mit miért tett. Minami-t viszont egyértelműen utáltam. Egyrészt nagyon idegesítő karakter volt másrészt pedig nem tetszett, hogy magától nem tudott dönteni. Murasaki és Ayumu párosa is aranyos volt, valamint Kobushit is megszerettem. Roushi mester pedig szintúgy jó arc volt.
A grafika nem volt a legszebb, de egyáltalán nem volt ronda vagy ilyesmi. Az openinget nagyon megszerettem, nem csoda, hisz Faylan az ending pedig hasonlóképpen jó volt. Amúgy csak nekem tűnt fel, hogy ugyan azok az előadók voltak mint a Mirai Nikkinél? Tudom semmi jelentősége, csak ezen úgy hirtelen megakadt a szemem :D
Összességében jó volt hétről hétre nézni, vártam is, de valahogy mégsem lett az igazi. A vége is olyan "most ez komoly?" lett. Legjobb szívvel 6/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése