2014. október 13., hétfő

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Bevallom ezt az animét végig olyan tudatban néztem, hogy ez egy shoujo. Fogalmam sincs miért. Aztán mikor betettem a fejezettek közé láttam, hogy ez shounen. Szal pofáraesés. De legalább így teljesen máshogy állok a sorozathoz. 
Első körben nagyon örültem az animének, mert a Mangaka-san to Assistant-san to után jó volt, hogy még egy anime lesz ami jól kiparodizálja a mangakészítést. Ez mellé még úgy alapjáraton egy romantikus vígjátékot vártam, pont a fent említett dolgok miatt, ezért első körben csalódtam, mert a szerelmi szálak meg sem mozdultak. De igazából így ez már nem is probléma. Konkrét történet nem volt, a helyzetkomikumokból próbálták kihozni amit lehetett, ráadásul nagyon jól. Pont a leggyakoribb shoujos kliséket parodizálták ki, amiket már unásig láthattunk. Az együgyű szereplők miatt pedig még jobban átjött minden és kicsit sem volt unalmas. Viszont rohadtul a mellékszereplők vitték el az egész sztorit! Még Chiyo úgy ahogy részt vett, de Nozaki jobbára csak végigasszisztálta a történéseket. Minden részt végigkönnyeztem, nekem tényleg nagyon bejött. Az utolsó részben ugyan felcsillant a remény, hogy mégiscsak lesz itten valami, de főszereplőnk a maga módján tönkrevágta az egészet.
Igazából egy kicsit hülyeség írni a szereplőkről szerintem, mert olyan hű de nagy jellemmel egy sem rendelkezett, de lássuk: Nozaki talán a leghülyébb szereplő akit valaha láttam, de csak félig jó értelemben. Marha sok vicces helyzetett teremtett az értetlenségével, de néha már már bosszantó is volt. De kedveltem benne, hogy még ha furcsa módin is, de mindenhogyan fejleszteni akarja magát, hogy jobb legyen a mangája. Chiyo igazából egy kedves kis aranyos lány, de kb ennyi. Néha még majdnem én lepődtem meg, hogy van neki ennyi sütnivalója, mert sokszor nem néztem ki belőle. Mikorin volt szerintem a sorozat sztárja :D Annyira édes volt, hogy menőzni akart, de mindig elszégyellte magát tőle :'D Hori és Kashima párosa is szimpatikus volt, annyira jó volt, hogy a lány volt a menő, a fiú meg kb ütötte vágta. A másik nagy páros Seo és Wakamatsu volt. Hát ezeken is meg kellet halni. Wakamatsu utálja Seot, közben meg szerelmes Loreleibe aki meg Seo. Hát mieez xD Közbe meg féltékeny Seora mikor fiúkkal van. Hát haljak meg :D
Grafika szép, de nem kimagasló. A seiyuuk is jók voltak. Az openingje nagyon tetszett, zeneileg és képileg is. Az ending is tetszett, mindig meghallgattam, de annyira mély nyomot mégsem hagyott.
Összességében egy nagyon jó kis vígjáték volt, igaz nulla történettel, de az nem hiányzott neki. Sajnos a történetet inkább a mellékszereplők vitték el, de ettől függetlenül imádom sorozat volt és bármikor nézném tovább. 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése