2014. október 13., hétfő

Szezonos animék első látásra -2014 ősz-

Mikor olvastam, hogy kb miről is szól akkora egy marhaságnak tűnt, hogy úgy voltam nekem ezt látnom kell. Első rész pozitívan ért, szerintem pont akkora hülyeség amit elvártam. Sikerült megnevettetnie többször is, a szereplők is szimpatikusak, KyoAni. Ha marad ilyen szerintem egy jó kis vígjátékot kapunk.

Aranyos kis három perces szösszenetek, amik újfent az otakukból merítenek. Nagyon sakat nevetek rajta, szerintem érdemes rászánni ennyi időt.

Nyilván elmaradhatatlan, hogy valami szupererő/természetfeletti témájút ne nézzek egy- egy szezonban, most erre esett a választásom. Első: Kaji Yuki. Mért kell mindenhol ott lennie? Kettő: why Toei? Még mindig kisül a retinám azoktól az ocsmány CGI animációtól. Az első rész még csak kb felvetette, hogy mi is lesz, de igazából az alap ötlet tetszik, érdekes is. Elsőre maradjunk annyiban, hogy jó.

Hát ez lesz az én animém *-* Elsőnek az openinget említeném meg ami valami csodásmesés, és valahogy az egész animéről a Sakamichi no Apollon jutott az eszembe. Lehet csak a zongora miatt. De az első rész nagyon nagyon tetszett. A grafika szintúgy gyönyörű és azt hiszem nagyjából már körvonalazódtak bennem a szerelmi szálak is. Szereplők nagyon szimpatikusak, nagyon kellemes hangulatú, sokat várok tőle!

2014.10.18.
Eddig ez volt az, ami a legkevésbé tetszett. A főszereplő már első kapásból is egy irritáló, naiv kislány s később ez 100%-ban meg is erősödik. Az első rész végére elég hamar rá tud jönni az ember. Viszont az opening alapján, ami mellesleg nagyon tetszett, úgy érzem Yona keresztülmegy kisebb- nagyonn fejlődésen így még adok neki esélyt, de első rész alapján abszolút nem nyűgözött le.

Rögtön két résszel strartoltam, és azt kell mondanom, hogy tetszett. Ugyan valahogy kicsit többet vártam, mert pont ezt a két fejezetet olvastam mangában is, így most itt még nem igazán értek meglepetések, így betudom ennek a dolgot. Viszont Erika hangja kicsit irritál, túl esetlen hozzá szerintem, mert nekem ő egy kicsit erősebb karakter. Legalábbis lélekben :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése