2014. október 25., szombat

Free!: Eternal Summer

Azért valljuk be, hogy aki nem volt oda az első évadért akkor a másodikért mért lenne. Na én is így jártam :'D
Tehát tényleg nem vártam most ettől semmit, csak mondom jól van megnézem, mert mégiscsak legyen kimaxolva. És tényleg csak ennyi volt. Ugyan azt tudom elmondani kb, mint az első évadról, annyi volt a változás, hogy itt már arról szólt az egész, hogy ki mi lesz miután leérettségizik. Ismét eljátszottak a legszemforgatóbb vitákkal, de plusz pont neki, hogy legalább néha nagyon jó vígjáték tud lenni és képes megröhögtetni. Az új szereplő behozása is fölösleges volt szerintem, ő is össze vissza fenyegetőzött aztán a végére meg legyünk mind jó barátok, mert mindenkinek lett egy álma, ami beteljesült. Ámen.
Harut talán egy kicsit jobban megkedveltem, tetszett, hogy próbált egy kicsit a saját lábára állni. Rint még nem tudom pontosan hova tegyem, de mondjuk fél úton van ahhoz, hogy fél úton legyen a szimpihez. Még mindig inkább csak a balhét kereste szerintem, meg annyira irányítani akart... De tetszett, hogy elvitte Harut, meg úgy tényleg egy kicsit kedvelhetőbb lett. Sousuke karaktere meg kb olyan volt, mint az első évadban Rin. Állandóan menőzött, kereste a konfliktust, azt egy nagy szar volt... Nagyon utáltam őt. Volt egy másik új karakter Momo, akit imádtam :D Na ő tényleg cuki volt :D Makoto még mindig olyan "nagypapás" karakter, Nagisa még mindig fun, Rei úgyszintén, Gou még mindig vicces néha, de nem idegesítő kicsit sem.
Grafika hozta a KyoAni színvonalat szó se róla. Az opening megint nem tetszett. Viszont az egyetlen amiért tényleg érdemes volt elkezdeni a sorozatot megint az ending volt. A képi világ újfent nagyon jó volt, baromi sokat röhögtem rajta, és a zene is nagyon tetszett.
Hát úgy vagyok vele megint, hogy jólvan, megnéztem, és köszönöm az ismét remek endinget. 4/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése