2013. szeptember 15., vasárnap

Zene füleimnek

Most délután mikor épp jutubozgattam kidobott egy videót amit még augusztus elején töltöttek föl. Hát mondom köszi jutub, hogy ilyen gyorsan megmutatod a feltöltéseket...
Azt a videót megnézve olyasmi ötletem támadt, hogy néhanapján megoszthatnék pár zenét, ami épp fav nálam, meg már amúgy is  régóta gondolkozom azon, hogy kicsit személyesebb is lehetne a blog :) És hogy ez most épp angol vagy japán szám teljesen mindegy lenne.

Elsőnek mindjárt egy kevert:

Gaga nálam régóta kedvenc, egyszerűen imádom amit ez a nő csinál még ha sokat meg is vetik emiatt. De ez a klip még szerintem is röhejesen szar :D

Zenei téren rohadtul nem vagyok aktuális, utálom azokat a zenéket amiket mostanság csinálnak, és pont ezért mindent két hónappal a megjelenése után szoktam megtalálni, itt is így volt:

Nightcore ráadásul magyar, de marha jó:

Még augusztusba megnéztem a Sacred Seven-t. Azóta kismilliószor meghallgattam:

Nozoki Ana ed. Már egyszer rongyosra hallgattam, de most visszaszoktam rá :D

A sorozatot még meg sem néztem, de az openingjét már most lávolom :D

Fairy Tail manga olvasás közben nincs is jobb, pedig nem szeretem azokat a számokat ahol nem énekelnek:

Maria Holic op. Na ezt se láttam még, de annyira tetszik ez a szám :D

Kiss Vivi egy kicsi sokat kockult osu!-n és meglett az eredménye :3 : 

Tudom, hogy elég vegyes egy felhozatal, de én mindig azt hallgatom ami tetszik, bánom is én mi az :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése