2013. szeptember 28., szombat

Brothers Confict


Braindead-chan bekerül 13 kiéhezett keselyű közé.
Nem voltak nagy elvárásaim, de magam is meglepődtem, mert az első pár rész alapján még tetszett is. Úgy tűnt nem lesz teljesen az a dögunalmas, fiúháremes cucc. Hatalmasat tévedtem. Akkora ökörség lett belőle, hogy úristen. Peeeersze, hogy a 30 évestől a 8 évesig mindenki szeressen bele a lányba.
Ema természetesen ugyanolyan életképtelem, mint az Amnesia Heroine-ja. Ha késsel szurkálták volna azt is engedte volna. Az anime akkora klisékkel dobálózott, mint a ház, jellemtelen; üres karakterekkel volt tele, semmi történet. És ha már a történet. Ebből egy olyan jó kis shoujo animét lehetett volna kihozni, ha teszem fel csak az egyik fiúval lesznek szerelmesek, ezt titkolják a többiek elől... Persze, tudom én, hogy light novel alapján készült és hogy csak azt követte, de nem lett volna jobb? Mondjuk én örülök, hogy csak 12 részes lett, de egy fiút sem ismerhettünk meg igazán, senki sem tudott kibontakozni, mindenki csak azt tudta hajtogatni, hogy "Te vagy a mi drága kishúgunk"... És a lezárása... nagyon remélem nem akarnak második évadot Töpreng 
Mint mondtam a fiúk hihetetlenül kidolgozatlanok és én a nevüket sem tudtam megjegyezni mindnek >< Még arról a hat csábítóról sem tudunk meg többet akik versengenek főhősnőnk szívéért. De azért pár szót róluk: Yuusuke volt az első kedvencem, hihetetlen aranyosnak gondoltam meg amúgy is bejönnek a vörösek, na meg a tsunderék... viszon őt hamar leváltotta Natsume ♥ Nem mondanám őt sem kiemelkedő karakternek, de olyan cukinak gondoltam. Aztán ott volt Azusa meg Tsubaki akiket kicsitsem gondoltam komoly karakternek. Fuuto-t egyenesen rühelltem, Subaru meg csak szimplán irritált. Louis-t sem bírtam, Hikaru meg megosztó volt egy kicsit, mert jó volt, hogy mindenen átlátott, mégis amit az utolsó részben mondott negatív volt a számomra.Ja, és majdnem elfeledkeztem Juliról a mókuspatkányról meg a kis Kaji Yuk Wataruról akik simán kiérdemelhetnék az év legidegesítőbb karaktere címet. Viszont a többiekről meg még ennyit sem tudok elmondani... 
Grafika kellemes volt, bár nekem nem tetszett mindenkinek a kinézete. Az op nagyon tetszett már első hallásra is, az ed meg... tiszta utapüré utánzat xD
Nem vártam tőle sokat, de még így is csalódtam. 3/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése