2013. szeptember 23., hétfő

Sacred Seven


A sorozat főhőse Alma Tandoji, egy kissé morcos és megtermett gimnazista, akitől az iskola nagy része retteg, mert a múltban kórházba küldött egy rakás diákot. Igazából senki sem tudja pontosan, hogy a pletyka igaz-e, de jó japán iskolás módjára úgy tekintenek rá, mint valami kriptaszökevényre.
Naszóval még augusztus elején megnéztem, egy amv-ben láttam és úgy gondoltam jó lesz. Részben egész jó volt, de inkább volt egy hatalmas sületlenség az egész. Egy szál körül forgott az egész, de olyan lassan és hülyén bontakozott ki, hogy nekem fájt. Sajnos már nehezem emlékszem rá vissza, régen volt, nem is hagyott bennem nagy nyomot, de annyira filler szagú volt az egész történet. Állandóak kirándulgattak meg az iskolai klubba jártak és teljesen elveszett belőle minden komolyság. A végére próbáltak nagy sokkot csinálni csak nem sikerült nekik. Harcok, képességek, indokok meg szerintem rém gagyik voltak.
Aztán a szereplők... őőő...naja... A főhős, Alma mondjuk, hogy semleges maradt, de inkább volt unszimpatikus. Ruri tipikus tsundere lány, egészen kedvelhető, de egy kicsit sok volt a gazdagsága. Kagamit meg mintha már láttam volna valahol. Az egész sorozat legjobb szereplője Pokolkő volt. Imádtam :3Grafika kifejezetten tetszett, hasonlított a Code Geasséra ami nem is véletlen. Az opening valami fülorgisztikus lett az ending pedig nem hagyott nyomot.
Nem volt rossz, de jó sem, tetszett is meg nem is.
Gyenge 6/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése