2013. szeptember 24., kedd

Kamisama no Inai Nichiyoubi

Mi történik akkor ha Isten elhagyja a világot? Senki sem öregszik és senki sem hal meg. Ha pedig mégis meghalna csak egy sírásó tudja örök álomra helyezni.
A nyár legérdekesebb animéje volt kétséget kizáróan. Nagyon érdekes témát boncolgatott, tetszett az alapja is, de a legjobb az volt, hogy sose tudtam mi fog következni. De tényleg. Én egy pillanatra sem tudtam rájönni, hogy vajon most mi lesz. Ez egy hatalmas pozitívuma az animének. De akkor egy kis fekete leves... Írtam, hogy nagyon tetszett az alapötlete, miszerint mentsük meg a világot. De nekem ez nem jött át. Szóval ilyen téren nekem egy kicsit csalódás. Valahogy mást vártam az egésztől. Tetszett így is, ezek a "minimentések" is jók voltak csak nem értettem, hogy ettől mért lesz jobb a világnak. Viszont az érzelmek átadásában nagyon nagyon jó volt. Kétszer is elpityeredtem rajta, sőt másodszor konkrétan zokogtam. Egész sok mindenre kitértek, és pont a felosztottsága miatt tudták jól megismertetni velünk a világot. A szereplők múltját is aránylag jól bemutatták, de mindig csak fokozatosan, így végig volt neki egy remek, misztikus hangulata, ami nekem nagyon bejött.
Szereplők is bejöttek. Ai-t sokan idegesítőnek titulálták, de szerintem nem volt  az. Én inkább örülnék, ha minden 12 éves így viselkedne... Yurit nagyon szimpatikus személyiségnek gondolom, kedveltem a karakterét. Scart viszont már nem kedveltem ennyire. Végig volt egy olyan érzésem, hogy őt valamiért nem csípem. Viszont amennyire fontos szereplőknek tűntek annyiszor a háttérbe is szorultak. Ők úgy elvoltak, míg Ai tette a dolgát. Hampnie Hambart is kellemes személyiségnek bizonyult, sosem gondoltam, hogy az fog vele történni. Aztán ott volt még Alice is akit szintúgy kedveltem, de Dee-t már annyira nem. Valahogy belőle is negatív dolgokat éreztem, holott semmi rosszat sem tett :) Rajtuk kívül még rengeteg karakter volt, de én őket éreztem a legfontosabbnak. A többiek amolyan pár részt megélő szereplők voltak...
Grafika eszméletlen szépre sikeredett szerintem és a legjobb op-ed párossal rendelkezett a nyári szezonból.
Nem feltétlenül érdemelné meg, de megadtam neki a 10/10-et, mivel beraktam a kedvencekbe és ha nálam valami kedvenc az 10 pontos. Nincs benn logika, de nem érdekel. Kész "felüdülés" volt nézni, mindig meg tudott lepni, nagyon élveztem. Emlékezetes darab az biztos. Legalább is az én szememben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése