2019. december 31., kedd

Best of Anime 2019




Legjobb anime
Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.
Saját bejegyzésem
A fent megjelölt posztomban leírtam kicsit részletesebben is, hogy mit gondolok erről az animéről, de röviden annyit, hogy sikerült valami újat mutatnia nekem és sikerült egy számomra teljesen új szemszögből megközelítenie valamit. Faltam a részeket, alig vártam, hogy leteljen az egy hét és újra nézhessem.

Legrosszabb anime 
Katsute Kami Datta Kemono-tachi e
Saját bejegyzésem
Ez amilyen ígéretesnek tűnt számomra, annyira lett szar a végére. Kezdve a történettel, ami egy akkora kliséhalmaz lett, hogy már nekem is fájt, egy monoton semmi lett, részről részre ugyan azt csinálták a végére meg próbáltak valami konkrét történetet is gyorsan beleerőltetni. Ez még hagyján, de a szereplők sem segítettek túl sokat azon, hogy bármi is jobb legyen. Azt hittem kapunk egy badass női főszereplőt, legalábbis első rész alapján úgy tűnt, de akár mellékszereplő is lehetett volna, annyira nem sok vizet zavart. A többi főbb karakter szinte mind idegesítő volt, a főellenség megintcsak a legklisésebb lett, akit valaha láttam, a többi szereplővel meg eljátszották, hogy kedveld meg, majd megöljük ezt mind egy részen belül. Borzadály.

Legnagyobb csalódás
Carole & Tuesday
Saját bejegyzésem
Erről is hosszan fejtegettem, hogy miért nem nyerte el a tetszésem, röviden annyi, hogy magukat a szereplőket nem sikerült egy kicsit sem megkedvelnem, ami meg nyilván elrontotta az egészet, meg a története se sem klappolt nekem mindig.

Legnagyobb meglepetés
Fruits Basket
Ahhoz képest, hogy egyébként nem is akartam nézni mégis teljes szerelem lett ez a sorozat. Kicsit vicces, kicsit komor és szerintem egész jól leírja az, hogy minden rész egy kicsit lecke az életről.

Legjobb akció sorozat
Kimetsu no Yaiba
Nem tagadom, azért szerintem is ott volt a szeren idén ez az anime, brutál jó harcok voltak benne, amik meg aztán úgy voltak megcsinálva, hogy hű meg há.

Legjobb vígjáték
Shinchou Yuusha: Kono Yuusha ga Ore Tueee Kuse ni Shinchou Sugiru
Ugyan ezt csak 10 rész után állítom róla, az utolsó kettő még hátra van és azok mindent megváltoztatnak, de nekem komoly meglepetés lett egyébként ez a sorozat is. Féltem, hogy inkább idegesítő lesz, de szerintem marha jó parodiája, még kb önmagának is, ezért kifejezetten vártam a részeket, mert tudtam, hogy most egy jó adag nevetés fog rám várni.

Legjobb dráma
Domestic na Kanojo
Biztos fura, hogy én mindig megtalálom ezeket a fura sorozatokat, amiket senki sem szeret igazán, mindenki olyan furcsának találja, mint pl. a Kuzu no Honkai-t is, de én imádom, hogy még ha egy kicsit földtől elrugaszkodott is a történet, akkor bármikor megtörténhet ilyesmi.

Legjobb animáció
Beastars
Azt azért kár lenne letagadni, hogy a Kimetsu no Yaiba és a Enen no Shouboutai is kb úgy néztek ki, mint egy álom, de számomra azért lett ez a befutó, mert azt hittem, hogy kb. elhányom majd magam ettől a 3D animációtól, de legnagyobb meglepetésemre szerintem annyira jól nézett ki, mintha nem is az lett volna. Na meg az az opening, te úr isten. Több ilyet.

Legrosszabb animáció
Dr. Stone
Természetesen volt itt pár egyéb ocsmány dolog is az évben, de nem tudom túltenni magam azon, hogy milyen ronda volt összhatásában ez az anime. Tudom, hogy a mangája is ilyen, de egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért. Mondjuk ez nem akadályoz meg abban, hogy várjam a kövi évadot, ugyanis azért a végére egészen sikerült megkedvelnem.

Legjobb folytatás 
Chihayafuru 3
Nem nagyon szeretek még futó sorozatokat betenni ide, de úgy érzem, hogy ez már most megérdemli ezt a pozíciót. Arról had ne beszéljek, hogy én mennyire odavagyok az egész Chihayafuruért, de azt nem tudom letagadni, hogy ennyi év után is ugyanolyan izgalommal nézek meg egy-egy részt, mint 5 évvel ezelőtt. 

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat 
Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo
Most ez kicsit vicces, de amikkel kapcsolatban így érzek azok valamilyen formában mind fognak kapni folytatást. Egyébként meg a Noragamit lééégyszi😂😂 Viszont viccet félretéve: az Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo. Konkrétan félbehagyták a történetet, nekem ki ne merjék szúrni a szemem egy ovával.

Legjobb film
Idén sikerült végre pár anime filmet is megnéznem, de hogy úgy őszinte legyek egyik sem nyerte el úgy kifejezetten a tetszésem.

Legjobb opening

Legjobb ending

Legjobb ost

Legjobb női főszereplő
Tooru Honda (Fruits Basket (2019))
Régen láttam már ilyen jó shoujo főszereplőt, mint ő. Butácska ugyan egy kicsit, de nem hülye, próbálja mindenben meglátni a legjobban és tenni azért, hogy ha lehet, akkor legyen is jobb.

Legjobb férfi főszereplő 
Iwatani Naofumi (Tate no Yuusha no Nariagari)
Az első pár epizódban annyira megkedveltem Naofumi-t, hogy csak na. Tetszett, hogy ennyire talpraesett meg minden, nagyon bejött az amit és ahogyan csinálja.

Legjobb női mellékszereplő
Cosmos-senpai (Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo)
Az az igazság, hogy talán azt sem bánnám, ha Joro vele jönne össze, ami egyébként ritka, azért háremekben is szeretek egy shippet kinézni magamnak, de Cosmos szerintem tök menő és egyben végtelenül vicces is volt.

Legjobb férfi mellékszereplő
Shinmon Benimaru (Fire Force)
Valahogy a Fire Force nem lett az én animém, szerintem valahol ott hibáztam el, hogy nagyon a Soul Eater kerestem benne és a karaktereibe is azokat a megszokott karaktereket kerestem. Na, de itt van nekünk Benimaru, akibe szerintem a legtöbb ilyet látom, vagy én nem tudom, de hogy az ő karakteréért oda meg vissza vagyok az is biztos. 

Legaranyosabb szereplő
Kamado Nezuko (Kimetsu no Yaiba)
Tudom, tudom, megy a hájp ezerrel, de annyira imádtam a karakterét, két rész alatt szerintem már le is cseréltem a profilképemet MAL-on rá. Nem bírtam magammal.

Kedvenc páros
Nezukos és Tanjiro (Kimetsu no Yaiba)
Igen, itt is tudom, de annyira szerettem a testvérpárosukat, imádják egymást, mindent megtennének a másikért.

10: Fruits Basket 1st Season, Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.,
9: Yakusoku no Neverland, Mob Psycho 100 II, Kimetsu no Yaiba
8: Tate no Yuusha no Nariagari, Dororo, Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2, Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai,Shokugeki no Souma: Shin no Sara, Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo, Beastars,
7: Domestic na Kanojo, Bungou Stray Dogs 3rd Season, Sounan Desu ka?, Cop Craft, Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai, Assassins Pride, Dr. Stone,
6: One Punch Man 2nd Season, Nande Koko ni Sensei ga!?, Senryuu Shoujo, Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka II,
5: Mahou Shoujo Tokushusen Asuka, Kenja no Mago, Carole & Tuesday, Joshikausei, Araiya-san!: Ore to Aitsu ga Onnayu de!?, Bem, XL Joushi,
4: Boogiepop wa Warawanai (2019), Katsute Kami Datta Kemono-tachi e
3: Yubisaki kara no Honki no Netsujou: Osananajimi wa Shouboushi,
2:
1:
Még nem fejeztem be: Vinland Saga, Fukigen na Mononokean Tsuzuki, Shinchou Yuusha: Kono Yuusha ga Ore Tueee Kuse ni Shinchou Sugiru, Enen no Shouboutai
Felfüggesztett: Dumbbell Nan Kilo Moteru?, Kanata no Astra
Dobottak: Maou-sama, Retry!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése