2019. december 31., kedd

Animés kérdőív #7 | 2019

Itt is van a már hagyományként kezelt animés kérdőív, idei kedvencekkel, just for fun! 🙌 

1. Pick 5 of your favorite anime (in no particular order) and answer the following questions about them (Válassz ki a kedvenc animéid közül ötöt, tetszőleges sorrendben, majd válaszolj a velük kapcsolatos kérdésekre):

  • Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.
  • Beastars
  • Fruits Basket
  • Kimetsu no Yaiba
  • Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo

2. Who is your favourite character in #2? (Ki a kedvenc karaktered #2-ből?)
Legoshi

3. Who is your least favourite character in #1? (Ki a legkevésbé szimpatikus karakter #1-ből?)
Sugawara Niina, bár azért kezet foghatna Sudou Momoko-val is.

4. What’s your favourite episode of #4? (#4-ből melyik a kedvenc epizódod?)
Igazából imádtam az egészet úgy, ahogy van, de valahogy azt a történetívet mondanám, mikor a hegyekben vannak a pókfamíliával.

5. What is your favourite season of #5? (#5-ből melyik a kedvenc szezonod?)
Csak ez az egy van belőle... egyébként remélem nem sokáig.

6. What’s your favourite relationship in #3? (#3-ból a kedvenc karakter-kapcsolatod?)
Uo-chan, Tooru és Hana-chan kapcsolata. Imádtam őket együtt, szeretnék én is ilyen barátokat.

7. Who is your anti-relationship in #2? (#2-ből a legkevésbé szimpatikus páros[ítás]?)
Hát, akárhogyan is, Haru és Louis, ha egyszer eldöntetett a ship, semmi sem állíthat meg.

8. How did you become interested in #3? (#3-nak hogyan sikerült felkeltenie a figyelmedet?)
Szerencsére ez volt a legelső fordítás abban a szezonban, ami szembejött velem, és úgy gondoltam, hogy adok mégis neki egy esélyt.

9. Who is your favourite VA in #4? (#4-ből ki a kedvenc seiyuu-d/szereped?)
Sakurai Takahiro

10. Which show do you prefer out of #1, 2 & 5? (#1, 2 és 5 közül melyiket kedveled a legjobban?)
Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.

11. If you could be any character from #4, who would you be? (#4-ből melyik karakter lennél, ha bármelyiket választhatnád?)
Bárki, aki Tomiokával együtt lehet😂 Viccet félretéve egyszerre mindenki és senki, mert azért elég komoly esély van arra, hogy bármikor meghalsz, de ugyanakkor mennyire menő, ahogy harcol mindenki. Egyébként én legszívesebben egy olyan karakter lennék, aki víz, tűz, vagy villám légzést használ, legyen az bárki, nem muszáj a már meglévő karakterek közül lennie.

12. Would a #3/4 crossover work? (#3 és #4 crossoverben működne?)
Nem igazán.

13. Overall, which show has a better cast, #3 or 5? (Összességében véve melyik cucc karaktergárdája a jobb: #3 vagy #5?)
Megmondom őszintén, szerintem mindkettő szuper a maga módján, de ha realisztikusan nézem, akkor a Fruits Basket gárdája ezerszer érdekesebb és rétegeltebb.

14. Which has better OST, #2 or 4? (Melyiknek jobb az OST-je: #2-nek vagy #4-nek?)
Beastars.


+++


1. Nagyjából hány címet néztél végig eddig?
AA szerint 717, MAL szerint 737

2. Milyen az idei Top 10-es listád?
Szerencsére az idei évet nagyon jónak találtam, így bőven akadt a fogamra való jóság, a teljesség igénye nélkül: Fruits Basket 1st Season, Araburu Kisetsu no Otome-domo yo., Yakusoku no Neverland, Mob Psycho 100 II, Kimetsu no Yaiba, Tate no Yuusha no Nariagari, Dororo, Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai, Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo, Domestic na Kanojo.

3. Milyennek találtad az idei évet animék terén?
Ahogy fentebb is írtam, én ezt az évet kifejezetten jónak találom, rengeteg folytatás volt, rengeteg jó új animét láttam és valamilyen megmagyarázhatatlan bolygóállás miatt rengeteg további folytatást is kaptunk. Volt pár olyan anime, aminek a nézése közben újra kb. 15-nek éreztem magam és visszakaptam egy olyan érzést, mint amikor valami olyasmit látsz, amit még előtte soha. Természetesen láttam már ilyeneket is, de képest volt elhitetni velem azt, hogy nem és ezek a pillanatok minden pénzt megértek.

4. Egyszerre hány címet szoktál nézni általában?
A 10-15 címet reálisnak tartom, de nem tudom pontosan. Idén bevezettem a "My anime watching challenge-t", ami egészen jól működött, valószínűleg jövőre is bevetem, sikerült jó pár címet letudnom amiatt, amikkel ráadásul közel s tova nagyon is elégedett voltam.

5. Egy nap átlagosan hány epizódot nézel meg?
Még mindig sokszor előfordul, hogy csak heti 1-2 rész, de úgy érzem sikerült valami rendszert vinnem itt a nagy anime nézésekbe, amire megint csak fényezve azt tudom mondani, hogy büszke vagyok.😂

6. Sorold fel a három kedvenc férfi és női szereplődet.
Férfi: Iwatani Naofumi (Tate no Yuusha no Nariagari), Senkuu (Dr. Stone), Shinmon Benimaru (Fire Force)
Nő: Honda Tooru (Fruits Basket), Melida Angel (Assasins Pride), Cosmos-senpai (Oresuki)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése