2017. március 29., szerda

Watashi ga Motete Dousunda

Még anno mangában álltam neki, bár kicsit szkeptikusan, de az az öt fejezet teljesen meggyőzött arról, hogy ez bizony lehet, hogy nagyon jó lesz. Sajnos azóta sem folytatta senki a fordítását😡
Na de mivel még tökre emlékeztem a mangára, ezért nagyon figyeltem, mennyire adaptáljál jól. És hát azt kell mondanom, hogy az eleje bizony, hogy mangahű volt. Ez szerintem tök nagy plusz, mert akkor gondolom vagyis inkább remélem a továbbiakban is megtartották ez a jó szokásukat. Mondjuk ettől függetlenül még tartottam, tekintve, hogy egy BL rajongó fujoshi mindennapjairól szól, és ez mégiscsak távol áll tőlem. De annyira jóra meg tudták csinálni, hogy az hihetetlen. Borzasztó jól bemutatták szerintem milyen egy tősgyökeres otaku, még sokszor már én is magamra ismertem, hova tovább baromi jól ki is parodizálták. Ugyanakkor ezt az egy hét alatt 120 kilóról 50 leszeket kicsit soknak éreztem, talán mert én sem vagyok egy nádszál és kicsit rosszul esett, hogy csak akkor látta meg mindenki Kae-ben a szépet, mikor vékony lett. Bár az egyik részben, amiben visszahízott, pont erről volt szó, hogy páran akkor elhagyták, de egy kis fejmosás után rájöttek, hogy ő attól még ugyanaz a személy, akit igazán 
megszerettek. Ez szerintem nagyon kedves rész volt. Viszont, ha azt nézzük, hogy mi is volz ez az anime, akkor azt kell mondanom, hogy nem volt egy nagy was ist das. Minden fiú kapott egy kisebb route-ot, akárcsak egy otome gameban, ahol jelen esetben hőseink még szerelmesebbek lettek, a csajnak meg halvány lila gőze sem volt az egészről. Mondjuk az még pluszba viccesebbé tette az egészet, hogy igazából szinte sosem volt egyedül egy fiúval sem, mindig csoportosan mentek és közbe állandóan ment a vita, hogy akkor ehhez az adott fiúnak egyáltalán hogy volt mersze😂 Ezért, és így inkább epizódcentrikus az egész, konkrétabb tartalom nélkül. Az utolsó két részben rájött a flúgos bagázs, hogy még senki sem vallott szerelmet, így pont ideje lenne már, így meg is történt a csoportos vallomás tétel. Ezután mindenkivel elment egy randira, ami amolyan összegzés volt, neki is és nekünk is. Kíváncsi  voltam ebből mit hoznak ki, és hát abszolút nem kellett csalódnom. Kae kapott egy fangörcsöt és onnan konkrétan szart le mindenkit. Azt gondoltam, hogy nem választ senkit meg ilyenek, de így elintézni hatalmas ötlet volt szerintem. 
Kae elég butácska a szerelem terén, vagyis az IRL-ben lévő szerelem terén, de hát nem meglepő és nem is zavaró. Amúgy egy végtelenül kedves lány, akinek kihaltam a mindenféle reakcióján és a fangörcsein. Kobayashi Yuu amúgy kicsit fura volt nekem a szinkronjaként. A sovány alakjában még csak-csak elment,  de amit a dagi formájában összeszenvedett, az borzalmas volt. Igazából az volt a hülyeség, hogy a testsúlyával megváltoztatták a hangját. Legalábbis ennyire drasztikusan. Az az igazság, hogy a fiúkban nem fedeztem fel túl sok fantáziát, nem voltak túl egyéniek. Ez egyrészről rossz, de talán jobb is volt, hogy ennyire egyszerűek és átlagosak. Ez miatt viszont nem igazán alakult ki senkiről komolyabb véleményem, senkihez nem húz a szívem. Mindenki kedves, meg aranyos, de ennyi. Talán életemben először szavaznék egy yuri kapcsolatra, mert Shima-chan volt az egyetlen, aki minden porcikáját szerette, nem csak ez az elfogadom az otakuságát, mert ennyire bejön és majd túlteszek rajta dolog, hiszen full rokon lelkek voltak. A háremen kívül csak két "fontosabb" mellékszereplő volt, A-chan, Kae fujoshi pajtija és a Senpai bátyja, aki nem kicsit adta fel a leckét hőseinknek, de nagyon bírtam a búráját. Mondjuk ő valószínűleg csak a Senpai miatt kekeckedett ennyit, de hát akkor is.
 A grafika annyira nem volt szép, hiába csinálták meg szépre az arcokat, 5 éve néztek így ki körülbelül az animék. Az op-ed páros nem volt rossz, de gondolom meg sem lepődtök, ha azt mondom nem különösebben hatottak meg.
Egy szó mint száz, oda meg vissza voltam ettől az animétől. Nagyon vicces volt, jól kiparodizálta a dolgokat és abszolút nem volt zavaró, hogy nem a románcra mentek rá komolyan, hanem  inkább azt is lazábban vették. Szívesen vennék belőle egy második évadot😊 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése