2017. április 18., kedd

Masamune-kun no Revenge

 Mikor olvastam a hírt arról, hogy adaptációt kap, nagyon megörültem, mert olyan jól hangzott az egész koncepció, azt hittem kapok egy jóóó kis romcom-ot.
Én úgy gondoltam ez az anime arról fog szólni, azon felül persze, hogy Masamune megpróbálja megszívatni Akit, hogy szanaszét szekálják egymást és a végén kialakul köztük valami. Na most nagyon nem ez lett és ezzel mindjárt az első részben szembesítettek, így utána már sokkal kevesebb lelkesedéssel ültem neki. A történet ugye az volt, hogy Masamune kitaszta magát, mert kövéren dobta őt a csaj, aztán most majd magába bolondítja és most ő fogja dobni. Hát ez hatalmas ötlet volt mondhatom. Őszinte leszek nekem fizikailag fájt ez az anime. Állandóan felbasztam magam rajta. De kezdjük is el. Az első dolog, ami nagyon fájt nekem, hogy nem ismerték egymást, vagyis inkább nem ismerték fel egymást. Akkora hülyeség volt szerintem, hogy nem szembesítette Masamune Akit hogy ki is ő valójában. Még ha a terv miatt is volt így annyira zavaró volt nekem, sőt inkább kiábrándító. Így semmi értelme nem volt szerintem.  A következő dolog, ami zavart az konkrétan a múltban keresendő mikor "Aki" dobra Masamunét. Mangában nem lehetett rájönni, hogy Kowai volt, de itt a hang alapján egyszerre rá lehetett és ez is olyan idegesítő 
volt, mert egyrészt baszódjon meg, hogy ilyet betrollkodik, másrészről meg annyira zavart, hogy én tudom, nekik meg nem is kellett volna így összeveszniük. Na ez még csak az első rész volt, a többi 11-ben pedig nem történik semmi. Masamune mindig próbálkozik valamivel, de nem megy neki, ekkor kap segítséget, de még úgy sem megy neki, mert Aki nem hagyja magát. Jó talán volt néha egy kis féltékenykedés, meg kis szikrák, amikor mondhatni volt valami, de semmi konkrét előrelépés. A történet szempontjából pedig annyira értelmetlen volt háremet csinálni. Főleg, hogy konkrétan visszautasította őket, az egyiket abban a pillanatban, Nekot pedig nagyjából négy rész alatt. Ami zavart itt megint az az, hogy ő mindenkit ismert, emlékezett rájuk, rá meg senki. Milyen memóriájuk van ezeknek? De hogy meglegyen az egyensúly Aki is kapott valakit, akiről mindenki azt hiszi, hogy a régi Masamune, mert hogy kövér... hát jó... Amúgy utána olvastam a karakterének, és lol. Ő egy csaj, aki a pénz miatt próbálkozott be. Mi a fasz. Viszont az ő ívét nem zárták le, két rész alatt nem is lehetett, ahogy az animét sem. Régen láttam már ennyire szar lezárást. Mikor már az hinnéd, hogy lesz valami kis előrelépés éééés nem. Minden marad ugyan úgy. Köszönjük.
A történet még hagyján, ezen viszonylag könnyen túl tudtam volna tenni magam, mert nem ez az első ilyen semmirevaló akármi, de a szereplők ezen egy picit sem segítettek. Ritkán mondok olyat, hogy senkit nem szerettem meg egy animéből, de sajnos megint megtörtént. Masamune szerintem egy borzasztóan öntelt senki, aki annyira el van szállva magától, hogy a dupla ajtón nem férne be, de igazából egy senki. Játszotta a Janit meg minden, de beszélni alig tudott egy lánnyal, plusz egyedül körülbelül semmire nem volt képes. Aki még csak csak elmenne, mert tetszett, hogy ennyire egoista, neki megjegyzem jól állt a tsunderesége miatt, viszont annyira életképtelen senki volt, hogy borzasztó. Semmi tudása nem volt a való élettel kapcsolatban és annyira utálom az ennyire burok embereket. Nekonak már a beszéde felidegesített, ezért nem kedveltem meg, pedig talán ő volt az egyetlen valamire való személy ott. Kowait meg egyszerűen gyűlöltem. Egy számító, kétszínű senki. Konkrétan ennyi a véleményem róla.
A grafika viszonylag okés, volt amikor kifejezetten szép volt és sajnos olyan is volt, amikor nem gondolták át a készítők és hagyták a francba. Az ost-k rendben voltak, sokszor sikerült elkapni a pillanatot, viszont az op-ed párost nem igazán kedveltem meg. Pár évvel ezelőtt hasonlóakat hallgattam, akkor biztos tudtam volna értékelni.
Összességében nekem ez egy csalódás volt. Nem csak azért, mert én mást vártam tőle, hanem mert utána sem tudott semmi szórakoztatót mutatni. A történet nem haladt, maximum felvázolt, szereplők unszimpatikusak, a poénok szárazak. Ha azt akarta elérni, hogy olvassam a mangát nem sikerült neki. 4/10 és rendes voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése