2017. április 19., szerda

Szezonos animék első látásra -2017 tavasz-

Nem volt különösebb gondom az első évaddal, na meg hát azét fúrta az oldalamat a történet, így mondhatni én is vártam. DE! már az opening biztosított arról, hogy az egész egy bullshit lesz. Még a majom megatitánt el tudom fogadni, de a zsiráfot, a krokodilt, a T-rex-et és hasonlókat nem. Hát akkorát röhögtem mikor megláttam, mint még soha. Ha ezek komolyan benne lesznek én kiugrok a negyedikről... Ha meg még sincsenek benne ilyenek akkor áldom az Istent, de mi a halálért tették bele akkor az openingbe? Teljesen összezavartak vele, mert nélkülük még van reményem, hogy igenis jó lesz 😂

Ezt is nagyon vártam, mert a Genesis is annyira jó volt, de én picit csalódtam így első rész alapján. Nem volt rossz, csak valahogy úgy éreztem, hogy most nem mutattak semmi újat, mert én már a PV-k alapján levágtam, hogy Nina a sárkány... Mindenesetre van 24 része újat mutatni, szóval abszolút nem akarom leírni. A csaj is elég szimpatikus és alig várom Favarót 😍 Viszont annyira hiányoltam az endinget, mert már most kedvencem 😇 

Pedig hányszor, de hányszor megfogadtam, hogy rendesen utánanézek a dolgoknak... de a josei szócska elvette az eszem. Az hagyján, hogy négy perces cucc az egész, de cenzúrázott és körülbelül senki sem fordítja, mondjuk megértem miért. Még egy hentai is jobban meg van animálva mint ez, sőt még a négy percnek a fele így is állókép amire valami random shitet rámondanak. Az nem kifejezés hogy nem ezt vártam. 😞😞

Kíváncsi voltam erre az animére és abszolút nem csalódtam. Kellően érdekes a háttértörténet, de ugyanakkor aranyos a felszíne a gyereknevelés-szerű szállal. Ugyan emlékeztet több másik animére is, de szerintem jól meg fogja oldani, hogy el tudjak tőlük szakadni.

Végül is ugyan az mint eddig, úgyhogy még mindig imádom 😆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése