2016. június 3., péntek

40 animés kérdés


Igen, tudom, mostanában nem viszem túlzásba a blogolást, amit már azelőtt sem űztem annyira, mint régen. Hogy őszinte legyek rengeteg kifogást tudnék írni, hogy miért is tűntem el ennyire, de dolgozom az ügyön ;) És, hogy ne szaporítsam tovább a szót, rá is térek a bejegyzésre. 
Még tavaly decemberben találtam egy videót, ahol két srác 40 animés témájú kérdésre válaszolt és elmentettem a kérdéseket, most pedig úgy éreztem ebben a nagy üresjáratban ez így pont jó lesz, nem is értem mért tartogattam eddig a kérdéseket :D

1:What is your #1 favorite anime? (Mi a #1 animéd?)
Azt mondanám, hogy a Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Ha valaki azt mondaná ajánljak egy animét biztosan ezt mondanám. Vicces is, de egyben kellően komoly is.

2:Has an anime ever made you cry? (Csalt már könnyeket a szemedbe valamilyen anime?)
Persze. Sőt mostanában már ott tartok, hogy a legkisebb dolgokat is meg tudom könnyezni, még azt is, ami nem szomorú.

3:Which anime made you laugh the hardest? (Melyik animén nevettél a legjobban?)
Fogós kérdés, már csak azért is mert sok vígjátékot nézek, de szerintem a Gintama a maga több, mint kétszáz részével több órányi nevetést okozott már nekem :D

4:If you could make a spin-off of any anime, what would it be? (Ha tudnál készíteni egy spin-off-ot bármelyik animéhez, mi lenne az?)
Fogalmam sincs. Több napig gondolkoztam ezen a kérdésen, de sosem gondolkozom olyanokról, hogy kiből, miből lenne jó egy kicsit több egy különálló animében.

5:List your top [5] anime’s. (A top 5 animéd)
-FMA Brotherhood
-Itazura na Kiss
-Howl's Moving Castle
-Gintama
-Paradise Kiss
Hogy őszinte legyek  bármelyik kedvenc animémet ide tudnám tenni, meg igazából nem szeretek rangsorolni, ha valami kedvenc, akkor kedvenc, de ezeket tényleg nagyon szeretem :)

6:List your top [5] anime OSTs. (A top 5 OST-d)
-Preserved Roses (Kakumeiki Valvrave)
-Samurai Heart (Gintama)
-All Alone With You (Psycho-Pass)
-Pride Kakumei (Gintama)
-The Everlasting Guilty Crown (Guilty Crown)
Szeretném megjegyezni, hogy borzasztó nehéz volt összeszedni őket, mert rengeteget imádok :D

7:Have you ever watched an entire anime in one sitting? (Néztél már meg egy egész animét egy ültő helydbe?)
So-so, ha a kajaszünet nem számít, akkor igen.

8:Who is your favorite anime character? (Ki a kedvenc anime karaktered?)
Hát azért ez így egy elég nehéz kérdés, mert vannak páran, és mindenkit más-más tulajdonság miatt kedvelek nagyon... Viszont, ha valakit nagyon ki kellene emelnem, akkor Gin-chan lenne a Gintamából (ja, kicsit megvagyok veszve ezzel az animével :D) Ő egy olyan karakter, akit szinte tisztelek, felnézek rá, mert kegyetlen lusta, de ennek ellenére nagyon helyén van a szíve, ha kell bármit megtesz a barátaiért és hasonló. Persze, ez minden shounen főhőssel így van, de nála szerintem ez egészen más szinten van.

9:Name an anime character you absolutely hate. (Nevezz meg egy karaktert, akit nagyon utálsz)
Hayashida Nana a Golden Time-ból. Eleve utálom az egész animét, azóta se idegesített még fel semmi, mint az, meg ez a lánygyerek. Bevallom már arra sem emlékszem, hogy mit ügyködött, ami nem is baj, de arra tisztán emlékszem, hogy borzasztóan idegesített. 

10:Which [3] animes would you most recommend? (Melyik három animét ajánlod a legjobban?)
-Fullmetal Alchemist: Broterhood (Hú, de meglepő igaz? :D)
-Psycho-Pass
-Gintama
Bár nem szeretek ajánlgatni, úgy is mindenkinek más jön be, arról nem is beszélve, hogy egy lánynak meg egy fiúnak is mást ajánlanék, és akkor a kort még nem is említettem...

11:What is your favorite ‘moe’ anime? (Melyik a kedvenc "moe" animéd?)
Most az, hogy moe az egy igencsak tág fogalom szerintem... Másrészt rákerestem AA-n a moe témára és két dologra is rájöttem: egyrészt baromi kevés ilyen animét nézek, a másik meg, hogy amit néztem azt is többnyire utáltam :D Mégis volt egy, ami kiemelkedett, mégpedig a Chuunibyou demo Koi ga Shitai!. Én ezt ennyivel most le is zárnám :D

12:What is your favorite romance anime? (Melyik a kedvenc romantikus animéd)
Ide mindenképp az Itazura na Kiss-t mondanám. Borzasztóan imádom, már jópárszor láttam, és ha engem kérdeztek ez a legjobb shoujo azok közül, amiket én láttam. 

13:What is your favorite comedy anime? (Melyik a kedvenc vígjátékod?)
Na vajon? :D Még szép, hogy a Gintama. Nagyon szeretem a vígjátékokat, sok jót láttam már, de pont azért szeretem a Gintamát, mert néha igen csak komoly ívek is vannak benne és ettől szerintem még különlegesebb :)

14:What is your favorite action anime? (Melyik a kedvenc akció animéd (vagy hogy fordítsam :D))
 Azt hinné az ember, hogy könnyű egy ilyen vacak kis tesztet kitölteni, de nem. Itt is rengeteg van, de már engem is zavar, hogy ennyit ismételgetem magam, ami egyszerre vicces és szomorú is... De legyen a Fairy Tail, mert nagyon szeretem.

15:What is your favorite harem anime? (melyik a kedvenc hárem animéd?)
Mivel lány vagyok, így egy fordított háremes animét mondok: Kamigami no Asobi. De ne értsetek félre, kedvencnek azért nem kedvenc, de ez az egyik legjobb reverse hárem, azért mertem ide mondani. Meg nagyon élveztem anno mikor néztem :D

16:What is your favorite ecchi anime? (Mi a kedvenc ecchid?)
Azt mondanám, hogy a  Rosario to Vampire. Bár már régen láttam, de tudom, hogy nagyon szerettem, meg már a mangáját is olvastam, bár a Season II még hátravan.

17:What is your favorite mech anime? (Melyik a kedvenc mecha animéd?)
Nem nézek mechát, nem az én műfajom, viszont a Sousei no Aquariont kifejezetten szeretem, a folytatásaival együtt.

18:What is your favorite drama anime? (Melyik a kedvenc drámád?)
Shigatsu wa Kimi no Uso

19:What is your favorite slice of life anime? (Kedvenc slice of life-od?)
Talán a Servant x Service, de nem mondanák azzal újat, ha azt mondanám, hogy itt is bőség zavara van...

20:What is your favorite adventure anime? (Melyik a kedvenc kaland animéd?)
Azt hiszem az Akatsuki no Yonát mondanám, az elég kalandos volt :D

21:What is the first anime you ever saw? (Mi volt az első animéd?)
A Sailor Moon, mint sok más hasonló korú embernek is :D

22:You get to have a harem of [6] anime characters of your choice, who do you choose? (Ki lenne az a 6 anime karakter, akit beválasztanál a háremedbe?) 
-Yato (Noragami)
- Usui (Kaichou wa Maid-sama!)
-Tomoe (Kamisama Hajimemashita)
-Sougo (Gintama)
 - George (Paradise Kiss)
-Kurama (Yu Yu Hakusho)
Azért itt is szeretném megjegyezni, hogy nehéz választások voltak ezek.. :D

 23:What is the most times you’ve re-watched an anime?(Melyik a legtöbbet újranézett animéd?)
A Vándorló palota. Rendes sorozatban pedig valószínűleg a Yu Yu Hakusho.

24:Name [1] anime you wish everyone would watch. (Mondj egy animét, amit bárcsak mindenki megnézne)
Boku no Pico, muhahaha
Amúgy nem, jelenleg úgy gondolom a Boku Dake ga Inai Machit mindenkinek érdemes lenne megnéznie. 

25:What is an anime you regret watching?(Melyik animét bántad meg, hogy megnézted?)
Pont a napokban érkezett egy 4 évvel ezelőtti poszt alá egy komment, ahol ugyan ez volt a kérdés. Nos, még mindig bánom az időt a Special A-ra, de a Golden Timera még jobban, szóval most már ez a válaszom. 

26:You get to have [1] anime character as your waifu/husbando in real life, who do you choose? (Ha egy anime karakter lehetne a feleséged/férjed a valóságban, kit választanál?)
#aviláglegnehezebbkérdése
Annyi, de annyi husbando jelöltem van :'D
 Legyen most Yato, jelenleg érte és az édes arckifejezéseiért élek. ☺

27:Which anime character are you most like? (Melyik karaktert kedveled a legjobban?)
Jelenleg Sunakawát az Ore Monogatariból. És kifejezetten azért, mert nála jobb barátot talán még életemben nem láttam animében.

28:Do you watch a new anime because you think it will be good, or because its popular? (Azért kezdesz el egy új animét, mert szerinted jó lesz, vagy azért, mert népszerű?)
Is-is. De szerintem ezzel mindenki így van. Például mikor szemezgetek a szezonos animékből, először mindig a posztert nézem meg hozzá, és csak utána nézem meg a műfajt/témát és a történetet, vagy meg se nézem a leírást hozzá. Úgyhogy sokszor csak lutri :D Persze kezdtem már el azért is animét, mert felkapott, mert ha annyian szeretik, akkor biztos, hogy van benn valami jó... Aztán vagy bejön vagy nem.

29:Has an anime’s fanbase ever made you hesitant to watch an anime? (Volt már olyan, hogy egy rajongó tábor miatt hezitáltál, hogy megnézz egy animét?)
Remélem kb jól fordítottam le... Volt már hasonlóra példa, hogy nagyon felkapott volt valami, és már csak dacból sem akartam megnézni. Szóval igen. 

30:How many anime episodes is ‘ideal’ for you? (Hány rész az ideális számodra?)
24. Szerintem ennyi mindenképp szükséges, hogy kellően kiépüljön a sztori és, hogy egy normális lezárást is kapjon.

31:Have you ever watched an anime with over [23] episodes? (Láttál már 23 részesnél hosszabb animét?)
Hogyaviharbane :D

32:If you could make a game for an anime of your choice, what would it be and why? (Ha tudnál készíteni egy játékot egy animéhez, mi lenne és miért?)

Passzolom. Abszolút nem vagyok az a videojátékos fajta, nézni szeretek végigjátszásokat, de nem mozgat meg semmi velük kapcsolatban, így ötletem sincs.

33:Would you ever watch an anime with over [100] episodes? (Néztél már több, mint 100 részes animét?)
Igen.

34:Have you ever watched an anime only because you liked a specific character? (Néztér már azért animét, mert tetszett egy különleges jellem?) 
Remélem, hogy jól értelmeztem a kérdést és a yandere, tsundere és hasonlókra gondolt :D Mondjuk ettől függetlenül a válasz nem. Nem szoktam ennyire specifikusan keresgélni.

35:Have you ever dropped an anime, if so why?(Dobtál már animét, ha igen, miért?)
Régen meg voltam győződve, hogy animét dobni "bűn", ezáltal régen végigszenvedtem mindent. Manapság gyakrabban dobok animéket, legfőképp azért mert nem jön be. Vagy a sztori, vagy a szereplők, esetleg a humora nem fekszik nekem. De persze még ezer meg egy okom lehet dobni valamit.

36:In your opinion, what makes a good anime? (Szerinted mitől lesz jó egy anime?)
Egy jó szereplőgárdától. Manapság már kicsit nehéz egyedi történetet kitalálni, hisz mindenki mindenhol csak azt hajtogatja, hogy ez innen meg onnan lett lopva, de egy sablonos vagy éppen unalmas történetet is fel lehet rázni egyedi szereplőkkel, ezzel pedig izgalmassá téve a sztorit ;)

37:Name a popular anime you love. (Nevezz meg egy népszerű animét, amit szeretsz)
Kuroko no Basuke

38:Name a popular anime you hate. (Nevezz meg egy népszerű animét, amit utálsz)
Sword Art Online

39:Is there an anime you wish was more popular? (Van olyan anime, aminek örülnél, ha népszerűbb lenne?) 
Persze, ki nem? Ami most épp eszembe jutott az a Kyoukai no Rinne volt, de ide mondanám Rumiko-sensei többi művét is, pl az Urusei Yatsurát, mert az Inuyashán kívül szerintem alig ismernek tőle valamit.

40:Thoughts on live-action adaptations?(Vélemények a live actionokról?)
Nem szeretem őket. A legfőbb okom erre, hogy szerintem a színészek, és főleg a japán színészek, nagyon túljátsszák a szerepüket, amitől számomra élvezhetetlen lesz az egész. Meg legtöbbször, ha már csak arra gondolok, hogy viszonylag alacsonyabb költségvetésen olyan dolgokat próbálnak megvalósítani, ami lehetetlen, de mégis megteszik, az eredmény pedig kritikán aluli. Nem, egyszerűen nem. Már nem is próbálkozom ilyenekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése