2016. április 9., szombat

CHiCO with HoneyWorks - Pride Kakumei [magyar]






risou dake o kuchi ni shiteta kako
kabe wa doko ni datte tachifusaide
tesaguri de ikiteku

Régen, mikor csak ábrándokról fecsegtem
Mindenhol falakba ütköztem
Ugyan ügyetlenül, de túléltem

akai sora ga kage o nobasu
mada sore wa tayorinakute jibunkatte
tameiki o kobosu

A vörös ég megnyújta az árnyékom,
még mindig olyan felelőtlen és önző vagyok,
de csak sóhajtok rá

chigau hohaba awanai kokyuu demo
kimi wa massugu ni butsukatte
soba ni itekureru

Még ha a tempónk más és a légzésünk sem egyforma
Te mindig mész egyenesen előre az utadon,
hogy mellettem lehess

surechigai miwataseba sou torinokosareteita
asu wa mietemasu ka
kurayami kakikesu kimi no koe ga kikoetanda

Mikor megálltam, hogy megnézzem mit vesztettem, egyszerűen hátrahagytak
"Látod a holnapot?"
Hallottam meg a hangod, ahogy eloszlatta a sötétséget

yowakutatte tachimukaunda
riyuu nara kimi ni moratta
wakatteru, dakara ikunda yo.
ima mo kurushikutte mune ga itai yo
chikara nara kimi ni moratta
mamorinuku tame ni ikunda yo

Még ha gyenge is vagyok állom a sarat
Hisz te adtad rá az okot!
Most már értem, szóval indulok!
Még mindig nehéz, belefájdul a szívem,
de te adtál erőt hozzá!
Hogy megvédhessem indulok hát!

maketebakari mamoru mono mo nai
sonna jishin nakute shiai houki
iiwake o kobosu

Elvesztve minden harcot, már semmi sem volt, amit megvédhettem volna
Elhagyott a bizalmam és feladtam a játékot
És csak a kifogásokat kerestem

dokokaratonaku mimi o sashita koe
kimi wa massugu ni butsukare tte
kuyashisou ni nageku

De a semmiből egy hangot hallottam
Te voltál azt mondva, hogy álljak meg  a saját lábaimon
S a hangod tele volt aggódással

fureaeba mune no oku ni dosoku de fumikonde
asu wa kimi ga kimero
kurayami kakikesu kimi no koe wa naiteita

Mikor együtt vagyunk a szívem megremeg, de te ugyanaz maradsz, aki vagy
"Te döntöd el a jövődet"
Ahogy mondtad, éreztem, hogy belül zokogsz

namida nante furiharaunda
riyuu nara boku ga tsukutta
wakatteru, dakara ikunda yo.
ima mo kowakunatte ashi ga sukunde
hontou wa furueterunda
torimodosu tame ni tatakau yo

Ígérem letörlöm ezeket a könnyeket
Végre találtam magamnak egy okot
Most már értem, szóval indulok!
Még mindig félek, s néha elbotlom
A lábaim most is remegnek
Visszahozlak, s ez az ok, amiért harcolok

tachimukau
kowakunai
kimi ga iru
koko ni iru
matteite
daijoubu
makenai yo
mitometeru

"Harcolni fogok!"
"Nem félek"
"Itt vagy velem"
"Itt vagyok veled"
"Várj rám"
"Minden rendben lesz"
"Nem veszítek"
"Hiszek benned"

saa fumikonde susumunda
todoku made warae
Tedd meg az első lépést és lépj tovább
Nevess, amíg el nem éred!

koe ni naranai sakebigoe ga
mune no naka furueterunda
wakatteru, dakara tatakau yo.
ima wa hitori janai mune ga atsui yo
chikara nara kimi ni moratta
mamorinuku tame ni tatakau yo

A torkomon akadt sikoly
még itt verdes a szívemben
Most már értem, szóval harcolni fogok!
Nem vagyok egyedül, a szívem tűzben ég
Te adtál nekem erőt hozzá
Hogy megtarthassam, harcolok hát!

kimi to mata waratteru

Újra veled nevethetek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése