2015. május 13., szerda

Magic Kaito 1412

Újfent egy érdekes kapcsolat köztem és egy anime között... Ez a Detective Conan spin-offja, amit látásból ugyan ismerek, de a büdös életért rá nem visz a lélek, hogy abból egy részt is megnézzek. Akkor hogyan kötöttem ki ennél? 
A második openingje miatt... Igen, már megint az miatt. De végre megtört az "átkom" és most nem kellett csalódnom az animében sem :) Már maga a történet is egészen érdekes, ugyan is én nem nagyon nézek sosem bűvészműsorokat meg ilyeneket, animébe meg aztán végképp nem találkoztam még ilyennel, úgyhogy már ez tök felcsigázott. Mondjuk tényleges történetről kár beszélni, mert csak az elején elmondják, hogy Kaitonak az apját megölték és egy követ keresnek, és ezt megakadályozni kívánta Kaito és ezért fogott bele ő is a lopkodásba. Néha ugyan előkerült még ez a szál, vártam is az "áttörést", de nem jött. Viszont ez az egyetlen negatívuma. Nade #kissvivi kíváncsi természet, így azonnal rávetettem magam a mangára, hogy most wut, de szomorúan kellett tapasztalnom, hogy teljesen feldolgozta az anime a mangát és, hogy ott is csak ennyi van... :( Szóval egy epizód centrikus animéről beszélünk, ahol minden részben egy másik követ lopott el Kaito különféle bűvésztrükkökkel. Marha szórakoztató volt. Az egész pörgős volt, látványos, és sokszor mi, a nézők sem feltétlen tudtuk meg, hogy hogyan is volt most az a trükk. Aztán ugye ott volt a rendőrség is, amiben a plusz poén az volt, hogy a főnökük, Nakamori felügyelő és családja Kaito szomszédja, sőt ők gondoskodnak róla, így konkrétan sokszor első kézben kapta meg Kaito az infókat közvetlenül a felügyelőtől. Azt is szerettem benne, hogy ugyan kicsit, de minket is elgondolkoztatott. Milyen logika meg rákészülés kellett egy- egy lopásnál és én sokszor elgondolkoztam a trükk hátterén is, azt vagy megtudtam vagy nem :D Mint fentebb írtam és örültem volna folytatásnak, de sajna nincs miből :(
Kaito személyisége engem elsőre megfogott. Hiába lopkodott, ő nem az a tipikus rosszfiú, ha nem volt jó (és sosem volt az) a kő akkor visszaküldte a felügyelőnek. Emellett a való életben is nagyon csíptem. Nagyon jó kis karakter volt. A segítője Jii-chan is nagyon jó karakter volt. Az öregség semmiben sem gátolta meg és szerintem az is pozitívum, hogy ő eredetileg Kaito apjának volt a segédje, de kitartott a "család" mellett és később a fiút is segítette. Aoko drágának egyem a szívét, szegényt jól lebutították, kicsit már sajnáltam is, sőt szerepelhetett volna többet is. Egyrészt megkedveltem a karakterét, mert oké, hogy olyan kis butuskának volt megcsinálva, de azért nem volt olyan szerencsétlen. Meg mégis csak volt egy kis románc :3 Akit még mindenkit meg kell említeni az Nakamori felügyelő, aki ugyebár Aoko apja. Le sem tagadhatnák egymást :D De nagyon jókat tudtam szórakozni rajta. Még két karakter lenne akiket érdemes megemlíteni meg nem is. Az egyikük Akako akit Kaito idézőjelesen megmentett és Hakuba, aki olyan detektív féleség is és tud Kaito titkáról. De igazából ennyi volt a szerepük csak többször is feltűntek.
A grafika volt az első amitől  nagyon tartottam, mert a Conanban sem tetszett, de azért ez új meg minden és azért elég pofásra meg tudták csinálni. Csak hát furcsa egy kicsit nekem. Az ost-k közül csak a második opening fogott meg, hiszen az miatt kezdtem el nézni, de a többi nagyon semleges maradt.
Összességében? Szerintem irtó klassz volt, nagyon szórakoztató, látványos, érdekes, emellett a főszereplő is simán hozzátesz egy kis pluszt. Kell ennél több? Plusz pont még, hogy bármiféle ismeret nélkül is bele lehet kezdeni, mert egy teljesen különálló történet :) Csak hát ugye az a fránya tény, hogy mangában is csak ennyi. Tényleg kár érte. Simán elnézegetném még jó pár részen keresztül. 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése