2015. május 14., csütörtök

Hello Sleepwalkers - Goya no Machiawase [magyar]

Szám: Goya no Machiawase
Előadó: Hello Sleepwalkers
Anime: Noragami
Megjelenés: 2014/01/29


Dangan kometa shoujuu wo  boku wa katate ni motteiru 
Egyik kezemben egy megtöltött fegyvert tartok 

Furueta kimi no iru basho e  ashi wo hayame mukatteiru
Lépteim oda vezetnek, ahol te reszketsz 
 
Chikutaku  hari wa chikutaku to
Tik- tak, ketyeg az óra

Aseru kokoro wo sekashita dake 
Az is sürgeti türelmetlen szívem
 
Chikutaku  hari wa chikutaku to 
Tik- tak, ketyeg az óra

Todomaru kehai mo naku  susunde yuku
Megyek tovább a megállás bármi jele nélkül 

Dare no ondo mo nai heya de
A hideg szobában
 
Hiekitta te wo nobashiteru 
a kezeim fáznak

Fusaida boku no iru basho wa 
Ezt a hideg helyet, ahol vagyok
 
Dare ni mo wakaranai
Senki sem értheti meg
 
 Chikutaku  hari wa chikutaku to 
Tik- tak, ketyeg az óra 

Owari to hajimari no sakaime 
A kezdet és a vég határán
 
Chikutaku  hari wa chikutaku to 
Tik- tak, ketyeg az óra

Subete kasanatta
Minden megtörtént 

 Heikou shite  boku wa matteita 
Bezárva várakoztam
 
Waraeru hodo no kanashimi wo 
A szomorúságon nevetni akartam
 
Heikou shite boku wa matteita 
 Bezárva várakoztam

Namida suru hodo no koufuku mo
és a boldogságon sírni 

 Dare no ondo mo nai heya de 
A hideg szobában 

Hiekitta te wo nobashiteru 
A kezeim fáznak 

Fusaida boku no iru basho wa 
Ezt a hideg helyet, ahol vagyok 

Dare ni mo wakaranai
Senki sem értheti meg 

 Chikutaku  chikutaku to 
Tik- tak, tik- tak 

Damashi damashi no hibi wo 
A napok tele hazugságokkal 

Chikutaku  chikutaku to 
Tik- tak, tik- tak 

Susumanai  boku wo 
Engem, aki nem mozdul előre 

Chikutaku  hari wa chikutaku to 
Tik- tak, ketyeg az óra

 Semetateru you ni 
Mintha sürgetnének 

Chikutaku  hari wa chikutaku to 
Tik- tak, ketyeg az óra

Subete kasanatta
Minden megtörtént 

 Heikou shite  boku wa matteita 
Bezárva várakoztam 

Usugurai heya hitorikiri 
Egyedül egy sötét szobában
Heikou shite boku wa matteita 
Bezárva várakoztam 

DOA wo keyaburu  sono oto wo 
az ajtórúgás hangjára 

Heikou shite  boku ga matteita 
Bezárva várakoztam

Usugurai heya  hitorikiri 
Egyedül egy sötét szobában 

Heikou shite  boku ga matteita 
Bezárva várakoztam 

 Mou osoreru koto wa nai yo
de már nincs mitől tartanom 

Dangan kometa shoujuu wo motte 
Fogtam egy megtöltött fegyvert 

 Kataku tozasareta DOA wo keyabutta 
és kirúgtam a bezárt ajtót 

Suitsuita juukou ga hanete kinou no boku wo tsuranuita
De a fegyver visszarúgott, ahogy keresztüllőttem a tegnapi énemen 

  Oyasumi  sono zetsubou wo uketotte 
Elfogadtam a kétségbeesésem 

 Ashita e no boku wa aruki hajimeta 
így a jövőm elindult 

Mata konya  machiawaseyou
 Ma este újra találkozunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése