2014. június 11., szerda

Mahou Sensou

Az első rész után még érdekesnek is találtam, láttam benne potenciált, hogy ez jó lesz, de nem lett az.
A történet abszolút jól indított, még ha klisésen is, de nagyon tetszett. Gondoltam majd szépen megismerjük a varázslatokat, mert szerintem érdekesek voltak, de nem nagyon tértek ki rájuk. Ettől kicsit elszontyolodtam, de gondoltam majd Mui bátyjának a megmentése lesz nagyon érdekes és izgalmas. Nem. A felénél visszaszerezték őt és mintha mi sem történt volna. Ennyi volt a szerepe az egészben. A háttérben persze lehetett érezni, hogy lesz valami, de annyira nem tolták az ember képébe, végig csak sejtelmesen potyogtatták el az infókat. Takeshi testvéréről Gekkouról végig lesült, hogy több köze van a történethez mint az állítólagos főszereplőknek. Vele kijátszották a tesós klisét miszerint ő Takeshi miatt szenved, miatta veszített el mindent. Eeeeez nekem nagyon nem jött be. Végig csak a szememet forgattam, végig csak olyan mondvacsinált indoknak hatott. Aztán körülbelül a 11 résznyi semmi után mondhatni beindult a sztori, már majdnem érdekes volt és erre egy óriási cliffhanger. Wááááá -.- Szóval igen, kevés volt neki a 12 rész. Több résszel talán jobban tudták volna adaptálni.
Karakterek terén is nagyon gyenge volt az egész. Takeshi az év legrosszabb főszereplője címre is nyugodtan pályázhat. Nála hiszékenyebb és táposabb karaktert már régen láttam. Egyszerűen már fájt amit csinált. Nagyon kedvelem Miyano Mamorut mint seiyuu és nem is mondom, hogy nem illet Takeshi puhány karakteréhez, de igazából csak szította a szememben tovább a tűzet, hogy Takeshi igenis gyökér. Legalább némi fejlődést ért el, erősebb is akart lenni, de hát akkor sem jött be. Ez van. Muit én úgy ahogy kedveltem. Lehet csak a pisztolya miatt, lehet, hogy csak a cukisága miatt, nem tudom. Meg végül is inkább ő, mint Kurumi. Szívem szerint kislapáttal ütöttem volna. Semmire való nyávogó karakter, aki nagyon pronak hiszi magát, de csak a bajt okozza. MINDIG. Olyan kis gonosznak meg erősnek néz ki a főképen is holott egy nagy szar. Idával együtt. Vagyis ő egy fokkal jobb volt, de már annyira lazának állította be magát, hogy nem is értem mért nem hullott darabokra. Meg neki is annyira kis gonosz arcocskája van a képen pedig kb a légynek se tud ártani. De legalább a varázslata látványos volt. Gekkou ha azt veszem jó ellenség volt, a kinézetétől, a viselkedésétől és a beszédétől is undorodtam, szóval ilyen téren tényleg ért valamit. Persze már korábban is írtam, hogy baromi klisés amit csinál.
DE legalább zenei téren mutatott valami jót is. Az opening egész kellemes volt számomra, többször is meghallgattam. Viszont az endind az ami nagyon felhúzza az animét. Eddig simán az év endingje. A grafika, hol szép, hol csúnyább. Egy kicsit szedett vetett. Többet vártam volna.
Összességében? Csalódtam. Akár jó is lehetett volna, de egyszerűen nem lett az. Nagyon kapkodtak, össze vissza volt minden. Ha őszinte leszek második évad gyanús, de ha kérhetem a felsőbb hatalmakat akkor ne legyen neki. 2/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése