2013. február 14., csütörtök

Arrietty a csenőmanó

Japán cím: Karigurashi no Arrietty
Angol cím: The Borrower Arrietty
Ha azt mondom Ghibli és Hayao Miyazaki a legtöbb embernek jobbnál jobb családi filmek jutnak eszükbe, mint A Vándorló palota, Laputa, A Vadon hercegnője...

Az elvárás itt is megvolt, csak az elégedettség nem. Az egész olyan semmilyen lett. Félreértés ne essék remek kikapcsolódás volt, de nem volt benne semmi plusz. Olvastam több ember véleményét is és ők is hasonlóan éreztek. Végig vártam, hogy lesz benn vmi kis csavar vagy nem tudom, de semmi :/ Csak egy kis köcsögösködő inast kaptam, akiről először még azt hittem, hogy tök kedves. A vége meg...hát... olyan semmilyen. spoilerAzt hittem a végén mégse költöznek el és megkapják a babaházat. Erre el is költöztek és nem is tudtuk meg mi lett velük ._. de legalább a kissrác műtéte sikeres lett, hiszen ő meséli el a történetet múlt időben :) spoiler
A grafika tipikus Ghiblis gyönyörűen kidolgozva egy gyönyörű helyen. A zenék benne nekem viszont nem tetszettek 
Halott
Összességében, mint mondtam kellemes darab, de nálam az egyszer nézős kategóriában maradt. Hat és hét pont között vacilláltam, de nem nagyon hagy nyomot az emberbe így csak 6/10

4 megjegyzés:

  1. "Ha azt mondom Ghibli és Hayao Miyazaki a legtöbb embernek jobbnál jobb családi filmek jutnak eszükbe, mint A Vándorló palota, Laputa, A Vadon hercegnője..."
    Hmm, nekem nem jut eszembe semmi róla, talán a Fractale-nál hallottam, hogy Ghibliszerű, de amúgy semmi... ^^"

    VálaszTörlés