2013. február 5., kedd

Nodame Cantabile Finale

Sok nehézségen akadt ezzel az évaddal, de sikeresen letudtam. Még anno nem volt fennt indám és meg nem igazán értettem, hogy is kéne a feliratot rárakni a videóra :S Most pedig, hogy már megy minden videót alig találtam, hozzá és amit sikerült még azt is meg kellet vágnom, de sikerült! :)
Kezdjük is el. Történetünk ott folytatódik ahol a második évad abbamaradt. Már akkor is nagyon szerettem ezt a sorozatot, és nem kellet csalódnom most sem. 
A mangát már befejezték, így egyértelmű volt, hogy lezárhatják a sorozatot. Nos maga a befejezés elég semmilyen lett, sőt ha engem kérdeztek még mindig nincs vége ._. Lazán lehetne még folytatni, de hát ez van.( nem szeretném lelőni a poént, így nem is írom le mért is lett lezáratlan ;) )
A lezáráson kívül egyetlen egy gondom volt: Chiaki és Nodame kapcsolatára nem gyúrtak rá eléggé, valamint Chiaki fejlődéséből is keveset láttunk ellenben Nodaméval aki teljes fejlődésen esett át(legalábbis szerintem). Olvastam, sok dolgot ki is hagytak az animéből.
Maga a sorozat nagyon kellemes volt, nézette magát és egy olyan rész sem volt ami nem tudott megmosolyogtatni.
Az opening pedig kifejezetten jó volt. :)
Lezáratlansága ellenére is simán megérdemli a 8/10-et :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése