2013. február 7., csütörtök

Nekomonogatari: Kuro

Egy újabb Monogatari gyöngyszem a SHAFT!-tól.
Történetünk a Bakemonogatari előtt játszódik és Hanekawa történetét vesézi ki négy részben, mivel a sorozatban nem tudtunk meg róla sokat.
Nos az OVA szerintem teljes mértékben hozta a színvonalat elődjeihez a Bakemono és a Nisemonogatarihoz. A poén benne, hogy azok nem az elődjei hanem az utódai ha úgy vesszük xD
Engem még mindig zavart az a sok felvillanó kép a szöveggel amit lehetetlenség elolvasni :D Grafikailag toppon van az OST-k meg úgy mevannak, de semmi extra.
Sok mindent nem igazán lehet és tudok róla írni mivel mindenképp kell az előzmények ismerete és nem szeretném lelőni a poént. Lényeg ami lényeg nézzétek meg az összes Monogatari series-t. Én nagyon kedvelem őket :D
8/10

2 megjegyzés:

  1. "Engem még mindig zavart az a sok felvillanó kép a szöveggel amit lehetetlenség elolvasni :D"
    A poén az, hogy részben releváns információt is tartalmaz némelyik, de sose volt kedvem elolvasni őket, mert túlságosan megtöri a sorozat lendületét, ha mindig megállítom. Kicsit úgy éreztem, hogy afféle Shaftos trolling az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát eléggé trollkodás az biztos. Én hol elolvasom, hol nem ahogy jön :D

      Törlés