2013. január 13., vasárnap

Szezonos animék első látásra -2013 tél-

Nem terveztem nézni, de mégis belekezdtem. Amolyan Chhitose Get You!! feelingű. Heti 3 perc...kibírom :D

Egy picit többet vártam tőle. Igazából, majdhogynem unalmas volt. Mindenesetre az elképzelés tetszik szóval folytatom. 

Egész jó volt. Néha egy kicsit már-már erőltettek voltak a poénok, de a legtöbbön nevettem. Ha végig ilyen lesz egy egész jó kis sorozatot kapunk.

Ezt sem terveztem nézni és az elején úgy is gondoltam, hogy jobb is lett volna ha így marad. Az első rész nekem kb. egy Deadman Wonderlad és egy Code:Breaker összegyúrt valamilye volt. Szerencsére a börtönt otthagyták és a vége kíváncsivá tett szóval folytatom. -Egyedül azt nem tudom kéne-e ismernem az előzményeit... de nem zavartatom magam xD-

Fiúhárem :S Nincs is annál rosszabb :D Ennek ellenére nem volt olyan rossz, mint amire számítottam,de... hát egy kicsit unalmas volt. Mindenesetre kap még esélyt.

Nem az akciódússágáról volt nagy az első rész, hanem pont az ellenkezőjével a nyugodtságával. A poénosabbik pillanatai meg egész cukik voltak :3 Remélem egy izgalmas kis animének nézhetek elébe! ( És a hátterekről még mindig a Dakara Boku-ra asszociálok xD )

Úristen mivolt ez :'D Kezdjük ott, hogy konkrétan tök unalmas volt az egész. Volt benne ugyebár egy idegesítő hangú főhősnő egy perverz, egy tsundere (?), egy kis nyomi  és egy egész kedvelhető társa. Ha őszinte akarok lenni ez eddig nem nagy esélyes, kíváncsi leszek mit hoznak ki belőle.

Nem is akartam nézni, nem is értem mért néztem, de egész jó volt. Mondjuk azt nevetségesnak találok hogy a 04:30 percből kerek egy perc az ending o_O

Hát nem is tudom mit mondjak... Majd eldől. Első rész alapján mindenesetre nem győzött meg :/

Azt kell mondanom egész jó volt. Mondjuk amin nevetni kellet volna nem nevettem, de tetszik az alapötlet. Szerintem jó lesz.

Nos nem volt rossz, de a sok fenék mutogatás premier plánba kicsit zavaró. Akkor már lennének dögösek, de ezek jóformán kisgyerekek :/ de mint már mondtam ettől függetlenül jó, az átváltozás is látványos valamint a nagypapi is nagy arc :D

THIS IS SHAAAAFT! :D Nem mondom, hogy akkora ismerője vagyok a SHAFT-nak, de már találkoztam pár munkájukkal és le sem tagadhatnák magukat. :D Mindenesetre magáról az animéről, hogy adott egy antiszociális hugica és egy fejet eltakaró hugiimádó bátyó. Eddig OK. de, a vígjáték részét nem értem, lehet én vagyok túl begyöpösödött (bár kötve hiszem) vagy nem tudom, de hogy én ezen nem nevettem :/ Ettől függetlenül lehet még jó szal ja~

2 megjegyzés:

  1. "Nem mondom, hogy akkora ismerője vagyok a SHAFT-nak, de már találkoztam pár munkájukkal és le sem tagadhatnák magukat. :D Mindenesetre magáról az animéről, hogy adott egy antiszociális hugica és egy fejet eltakaró hugiimádó bátyó. Eddig OK."
    Ez már a Shaftnál is az a túlságosan erősen beszívott kategória, amit csak beszívva lehet érteni, vannak beszívott, de értelmezhetőbb darabjaik is.

    "de, a vígjáték részét nem értem, lehet én vagyok túl begyöpösödött (bár kötve hiszem) vagy nem tudom, de hogy én ezen nem nevettem :/"
    Na ja, nem túl erős vígjáték szintjén a sorozat, eddig meg se mosolyogtatott, eddig eléggé unalmas volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Ez már a Shaftnál is az a túlságosan erősen beszívott kategória, amit csak beszívva lehet érteni, vannak beszívott, de értelmezhetőbb darabjaik is."
      Ebben én is egészen biztos vagyok...

      "Na ja, nem túl erős vígjáték szintjén a sorozat, eddig meg se mosolyogtatott, eddig eléggé unalmas volt."
      Legalább nem csak én látom így :D

      Törlés