2013. január 12., szombat

Code:Breaker

Első rész alapján ígéretes volt és egész jóra sikeredett. Nekem személy szerint tetszett.
Történetileg nem volt nagy durranás, semmi érdekes nem történt benne, leszámítva Heike "árulását". Tőle amúgy kirázott a hideg :S Oogami nálam teljesen rendben volt. Átment egy amolyan tipikus "karakterfejlődésen" (legalábbis azt hiszem). Durci, érzelemmentes gyilkológépből egész érzelgős lett. Sokan szidták Sakurakoujit mivel nem csinált semmit csak kiabált (amolyan Narutos Sakura), de engem nem zavart ez különösebben, mindössze azt hittem több és főleg fontosabb szerepe lesz. Bár az is lehet, hogy majd egy esetleges második évadban fog ez kibontakozni...amire szerintem nincs sok esély mivel eléggé úgy zárták le, hogy nem lesz folytatása.
Az opening különösen tetszett és az ending is egész jó volt.
A hülye befejezése miatt 7/10. Sokkal durvább és pörgősebb lezárásra számítottam.


1 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszett, és igen , én is azt hittem, hogy Sakurának fontosabb szerepe lesz.
    Nagyon remélem, hogy lesz második évad!

    VálaszTörlés