2013. január 13., vasárnap

Otome Youkai Zakuro

Nagyon kellemes kis sorozat volt. Igazán élveztem.
Mondjuk igazából egy komolyabb, harcolós művet keresetem amit részben megkaptam részben nem. Inkább a romantikás, poénos részre tették le a szavazatukat a készítők, ami nem lett baj mert egy nagyon jó kis történetet kaptunk. Igaz voltak benne kevésbé érdekes részek, de így volt jó. A fő történetszál lezárása azonban nagyon egyszerű módon lett letudva amit egy kicsit sajnáltam :/
A grafikája nagyon szép lett. Az OP-ED-ek nem voltak rosszak, de úgy különösebben egyik sem fogott meg. Viszont az a dal amit a lányok énekeltek aaaz valami nagyon jó volt.
Így a végén egyetlen egy dolog nem tiszta előttem  a seinen besorolása, mert ez inkább volt shoujo vagy maximum josei, de inkább shoujo. Na de ez nem oszt nem szoroz.
8/10 a lezárása miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése