2012. december 22., szombat

Téli projektek

Nos ennek is elérkezett már az ideje :D

Az őszi szezonról eddig az a véleményem, hogy nem lesz túl erős. Nem sok minden keltette fel az érdeklődésemet szerintem és szerintem a java a dobott animéknél végzi :/ Mondjuk általában úgy vagyok vele ha már elkezdtem végig is nézem.

Na de akkor nézzük is őket:

Amit a legjobban várok:
Az első évadot is imádtam, így ezt sem hagynám ki :D Előzetest sajnos még nem találtam hozzá, de a képről azonnal lejött két új szereplő :D Mondjuk előfordulhat, hogy inkább egybe nézem meg, mert előre tudom, hogy nem fogom tudni kivárni :D

Amikbe biztos belenézek:
Nos igazából szerintem ez lesz az első amit dobni fogok...Hogy miért? Mert nem utálok semmit annyira mint a fiúháremes animéket, de mindig megnézem őket és csak a fejemet fogom utána azt kérdezve: Oh God Why?.  A történetről pedig fogalmam sincs mivel az előzetesből semmire nem tudok következtetni...
Nos ez szerintem jó lesz, valamint a nevetés az előzetes alapján garantált. Legalább is nekem ez jött le :D
Az előzetes itt megtekinthető.

Erről megint nem tudok mit mondani. Első rész dönt.

Mikor megláttam a borítóképet egyszerre a Dakara Boku wa, H ga Dekinai. jutott az eszembe :D De ennek semmi köze hozzá, mert már olvastam hogy valaki azt hitte róla, hogy a második évada. :D Mindenesetre érdemesnek tűnik szóval tuti nézős :D

Szerény véleményem szerint egy kellemes kis animével lesz dolgom. Nem fog nagy kapukat döngetni a történetével mégis úgy érzem jó lesz :D

Ez megint olyan, hogy nem tudom mit várjak tőle, de szerintem kellemesen fogok csalódni :D 

Ezt először nem is akartam nézni, de aztán rávett a kiváncsiság és megnéztem az előzetesét. Azt kell mondjam érdekesnek tűnt így kap egy esélyt :D

Nos ahogy elnéztem ez is egy könnyebb kis kikapcsolódásra alkalmas anime lesz. Bár kitudja :D

Fanservice és mecha. Igazából ennyi jött le. De ettől függetlenül még lehet jó, bár a karakterektől most ráz a hideg, mert olyan cukik lettek :/

Továbbá három OVÁ-t is megnézek:

2 megjegyzés:

  1. Maou Yuushánál:

    "Mikor megláttam a borítóképet egyszerre a Dakara Boku wa, H ga Dekinai. jutott az eszembe :D De ennek semmi köze hozzá, mert már olvastam hogy valaki azt hitte róla, hogy a második évada. :D Mindenesetre érdemesnek tűnik szóval tuti nézős :D"

    Még nagyobb poén, hogy volt, aki a SAO új évadát látta benne. Na ott dőltem ki a nevetéstől :D

    VálaszTörlés