2012. december 30., vasárnap

Best of Anime 2012

Bevallom más blogon láttam, de nekem is kedvem lett hozzá szóval ja~

Kezdjük ott, hogy a szezonos animékkel tavasz óta foglalkozom, így a 2011-2012-es téli szezonból nem sok mindent láttam, össz-viszz 8-at. Mondjuk így belegondolva az sem kevés.
Más évekhez pedig még nem tudok viszonyítani :P

Szóval az évről annyit, hogy szerintem közepes volt.  Tavaszi szezonból több kedvencem is lett, míg a nyáriból talán egy. Az ősz pedig ismét egy erős szezon volt. A 2012-13-as téli pedig ismét egy gyengébb lesz szerintem.

A helyezések terén volt, hogy fejfájást okozott nekem, mert semmi nem volt rá vagy pont az ellenkezője, mikor annyi volt hogy alig tudtam választani, de akkor kezdjünk is bele:


A legjobb anime
Kamisama Hajimemashita
Sokat gondolkoztam melyik is legyen, de én a Kamisamat már az első résznél a szívembe zártam szóval ez lett :)

Legnagyobb csalódás
Sukitte Ii na yo.
Ősziből ezt vártam a legjobban, hisz mégis csak az egyik nagykedvenc mangám adaptációja. Sajonos nálam olyan szinten nem váltott ki semmit, hogy csak na. Konkrétan fapofával ültem végig egy-egy részt. Ennek ellenére a manga továbbra is nagy kedvenc.

Legnagyobb meglepetés(ek)
Kuroko no Basuke és Jinrui wa Suitai Shimashita
Sokat gondolkoztam rajta, de úgy döntöttem mind a kettő megérdemli, hogy itt legyen. A Kuroko-t először csak a pasik miatt kezdtem el nézni :$, na meg a nagy hírnevének köszönhetően. Én aki utálja a kosarat (!!!) szinte az összes rész végig izgulta. A Jinrui-t pedig először unalmasnak találtam, amit betudtam a szatíra besorolásának, de a végére már nagyon érdekes lett számomra szóval ez is megérdemli az ittlétet.

Legjobb akció sorozat
Jormungand 1-2
Nos mivel távol áll tőlem a katonák és a fegyverek világa ettől függetlenül nagyon élveztem ezt az animét. A második évad pedig még izgibb volt, noha az utolsó részt még nem láttam.

Legjobb vígjáték
Binbougami ga!
Egyszerűen imádtam ezt az animét. Az eleje poénokkal teli a vége pedig kellően drámai.

Legjobb dráma
Sakamichi no Apollon
Ez volt az az anime amit első pillanattól megkedveltem, nem csak történetileg, de zeneileg is. Eszméletjen jó sorozat volt. Kellő drámával egészen a végéig. A vége pedig szerintem egész jó lett :) 

Legjobb animáció
Accel World
Ez volt az egyik legnehezebb, hiszen 2012-ben már szinte az összes animének gyönyörű a grafikája, de nálam ez volt a nyerő.

A legjobb folytatás
Zero no Tsukaima F és Medaka Box: Abnormal
A Zero no Tsukaima azzal érdemelte ki a legjobb folytatást, ahogyan lezárták a sorozatot, hiszen Louise és Saito most már össze is házasodtak.Szóval most már le is zárták végérvényesen a sorozatot :)
A Medaka Box: Abnormal pedig a történet érdekessé tételével nyerte el ezt a címet. Míg az első évad slice of life stylében nyomta (jóó~ össze kellet szeni a csapattagokat :3 ) addig ennek összefüggő és érdekes története van.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat
BTOOOM!
Minden valószínűséggel fog is kapni második évadot, de szüksége is van, hisz a legjobb résznél hagyták
 abba   :P

Legjobb opening

Szögezzük le, hogy én zene szerint választottam.
Fuhuuu~ nehéz választás mert nekem sok kedvencem lett. Megnéztem a mappámban és 26(!!) jelölt volt rá o_O. Szóval elkezdtem szűkíteni és sikerült 3 jelöltre szűkíteni:




Egy szó mint száz ezt a kategóriát rendesen ki tudnám aknázni :D

Legjobb ending
Natsuyuki Rendezvous
Annyira gyönyörű ez a szám *-*

Legjobb női főszereplő
Yuuko Kanoe (Dusk Maiden of Amnesia)
Trollkodás a legfölsőbb szinteken :D

Legjobb férfi főszereplő
Akatsuki Ousawa (Hagure Yuusha no Estetica)
Végre egy tökös férfi főszereplő.

Legjobb női mellékszereplő
Ezt a kategóriát kihagyom mivel senki sem ugrott be aki alkalmas lenne.

Legjobb férfi mellékszereplő:
 R (Jormungand)
Még ha el is árulta a bajtársait a tettével nálam kiérdemelte ezt a címet.

Legaranyosabb szereplő
Syake-chan (Salmon-chan)
Ultra moe :3

Kedvenc páros
Nanami&Tomoe (Kamisama Hajimemashita)

Ezt várom a legjobban 2013-ban
Chihayafuru 2

2 megjegyzés:

  1. Na, Salmon-channal megleptél... Azt hittem olyan kis jelentéktelen OVA volt az övé, hogy könnyen a süllyesztőben végzi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából két dolog miatt lett ő:
      1, más nem jutott eszembe
      2, meg szerintem amúgy is cuki :D

      Törlés