2012. december 25., kedd

Paradise Kiss Live Action

Nos már írtam egyszer erről, de most módosítom, egyrészt mivel újranézem másrészről pedig érdemlegeset szeretnék most írni, még ha nem is lesz az, inkább egy összehasonlítás.
Történet, alapkoncepció maradt ugyan az. A megismerkedés folyamata is hasonlóan történt, igaz kicsit változtattak rajta, de nem zavaró módon. A belső viszályok ugyanúgy megmaradtak, igaz messze nem olyan idegtépően. Rossz pontnak írható még fel, hogy messze nem kezeli olyan jól az érzelmeket, mint az anime. Sokkal snasszosabb az egész, a romantika sem épül fel olyan szépen. Erre rátesz egy lapáttal a színészek túljátszása is. Egyrészről Yukari messze nem volt ilyen bunkó, és Jouji pedig messze nem volt ennyire közvetett. Meg persze a japán filmekre jellemző mozgások, amik engem baromira idegesíteni szoktak. Többnyire minden megváltozott valamilyen módon, a legtöbbje nem zavaró, de vannak fájó pontok. Példának ott vagy Yukari és Jouji kapcsolata. Az animében elég hamar összejönnek, le is fekszenek egymással, de itt egy fél megerőszakolással akarták kiszúrni a szemünket. Megmondom őszintén ez engem nagyon zavart. Viszont ha ezektől eltekintünk és önmagában nézzük az egészet még mindig egy aránylag jó filmet tudhatunk magunk után. Viszont van egy hatalmas pozitívuma az animével szemben, mégpedig, hogy a vége happy end lesz. Mintha csak az én segélykérésemet (meg gondolom több ezer másik rajongónak is) hallgatták volna meg. :)
A két főszereplőt szerintem jól kiválasztották, Miwako lehetett volna kicsit szebb is, Akashi is egész pofás lett, de két karakterrel nem voltam jóba. Az egyik Isabella volt. Az animében már már letagadhatatlanul lány volt, ami a mozgásán és a beszédén is érezhető volt. Itt viszont lesült róla hogy férfi és ez egem zavart, meg persze itt nem volt annyira szimpatikus. A másik karakter aki zavart Tokumori volt. Én bevallom nem szeretem, ha egy szép fiú helyére ilyen ragyás akárkit találnak.
Most sem írtam semmi fontosat, sőt épp ellenkezőleg. Egy live actiont sosem szabad összehasonlítani az animével, mivel többnyire csak az alapokat veszi át. Mindenesetre én azt mondom ezt érdemes megnézni, nekem kifejezetten tetszett, de nyilván valamilyen szinten az érzéseim az animéhez húznak és így mégsem teljes a sztori. Továbbra is marad a 4/5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése