2012. december 26., szerda

Sword Art Online

Nos kezdjük ott, hogy mondja el valaki nekem mért lenne ez 2012 legjobb animéje? 
Borzasztó történetvezetés jellemezte. Az első nyolc rész nem szólt semmiről amolyan slice of life jellegű volt. Nekem már itt gyanús volt, hogy ennyi részt komolyan rászánnak? :/ De jól van 25 rész ki kell tölteni. Két rész múlva összejöttek Asunával és újra slice of life-ba ment át az egész... Aztán jött az hogy ,,igen mi most legyőzzük a főboss-t”. Így is lett és egy kemény 5 perces csatában le is győzte őt Kirito. 
A legtöbb ember meg csak néz, mint borjú az új kapura hogy most mi van?! 
Legnagyobb meglepetésre pedig elkezdődött az Alfheim Online része ami még rosszabb volt mint az SAO-s... Konkrétan sírás és nyekergés jellemezte ezeket a részeket. Arról meg nem is beszélek, hogy két már-már hentai-ra emlékeztető jelenetet is beleraktak...K
A karakterek nagy része nem volt rám különösebben nagy hatással, de Yui szó szerint idegesített. Azzal a papás-mamás dologtól meg már a hajamat téptem xD
A zenék nem voltak rosszak különösen az első OP és a második ED fogott meg.
Így utolsó véleményként az kell mondanom mindezek ellenére nem volt olyan rossz, de 1000x többet ki lehetett volna hozni belőle...
5/10



4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szívesen szállok most vld vitába , ugyanis amit írtál a SAO-ról az már alapból sértő.... Nem tudom mennyire vagy jártas a Fantasy világában , meg így az MMO-k terén de aki egy picit játszott is ilyenekkel azoknak nem lapos ez az anime .. sőt nagyon sok embernek elnyerte a tetszését .. A kritizációd lehet , hogy a te nézetedből igaz.. de a sok SAO-t kedvelő nevében mondom ez az anime mind grafikaliag , mind történet alapján 2012 legjobb animéje . Nem tudom téged Yui meg a általad nevezett " papás-mamás" dolog mért zavar hiszen ha ész szerűen nézzük a dolgot több éve vannak a SAO világában így nem csoda , ha egy kislányt akinek semmilye nincs befogadnak ..
    De ez az én szemszögem , azért remélem ennyi idő alatt változott már a nézőpontod :) Ha bármelyik mondatomat sértőnek , esteleg provokálonak találod azért szeretnék elnézést kérni :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre csak azt tudom mondani, hogy neked is megvan a véleményed és nekem is, de ezt te is leírtad.
      Most már biztos mást írnék róla, de azon nem változtat, hogy jobb is lehetett volna. Történetileg pedig igen is lapos, kiszámítható és még mindig rossz az egész felépítése. Igazad van, nem játszottam ilyenekkel és nem is fogok, de annak semmi értelme ha egy anime csak egy célközönségnek szól. És én azt éreztem, hogy igen is ezt csinálták.
      Yui-val nem az volt a gond, hogy befogadták, hanem, hogy a szövege 60% az volt, hogy mama és papa. Engem ez idegesített.
      Az meg, hogy sértő vagy sem megint egyéni szemszög ;)

      Törlés
    2. Köszi választ :) vhogy ez a mostani magyarázat már megérteti vlm , hogy mi is volt vle a problémád :)
      Remélem azért ténlyeg nem írtam semmi sértőt ! ;)

      Törlés
    3. Nem, nem írtál, és kifejezetten örültem a hozzászólásodnak :)

      Törlés