2020. március 8., vasárnap

My anime watching challenge 2019 - összegzés -


Szerettem volna ennél részletesebben és jobban megcsinálni ezt a posztot, de annak tükrében, hogy van amit már legalább egy éve láttam, már nem sok értelmét láttam annak, hogy bármit is próbáljak írni róluk, mert van amelyikre már nem is emlékszem annyira, maximum annyira, hogy tetszett-e vagy sem.

Szóval, első körben íme a lista, vörösen pedig azok amiket sikerült megnéznem:
  • Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou
  • Nerima Daikon Brothers
  • Made in Abyss
  • Kyoukai no Rinne 3rd Season
  • Kimi no Na wa. 
  • Handa-kun (befejezni)
  • Zankyou no Terror 
  • Yozakura Quartet: Hana no Uta (befejezni)
  • Ushio to Tora (TV) 2nd Season 
  • Durarara!!x2 Ten  
  • Durarara!!x2 Ketsu
  • Blood+ (befejezni)
  • Darling in the FranXX (befejezni)
  • Fate/Apocrypha (befejezni)
  • Gintama.: Shirogane no Tamashii-hen - Kouhan-sen (befejezni)
  • Kekkai Sensen & Beyond 
  • Mahoutsukai no Yome (befejezni)
  • Naruto: Shippuuden (befejezni)
  • Urusei Yatsura
  • Aquarion Logos 
  • Seirei no Moribito (befejezni)
  • Monogatari Series: Second Season (befejezni)
  • Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai (befejezni)
  • Sousei no Onmyouji (befejezni)
  • Assassination Classroom 
  • Assassination Classroom 2nd Season
  • Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!
  • Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2
  • Tatami Galaxy 
  • Highschool DxD Hero (befejezni)
  • Fairy Tail Movie 2 - Dragon Cry
  • Neon Genesis Evangelion
  • Urusei Yatsura (befejezni)
  • The Tale of the Princess Kaguya
  • Mary to Majo no Hana 
  • Nanatsu no Taizai Movie: Tenkuu no Torawarebito
  • Boku no Hero Academia the Movie 1: Futari no Hero
Ahogy látjátok, összesen 18 címet sikerült befejeznem a felírt 37-ből, mondhatni, hogy a felét sikerült teljesítenem. Annak tükrében, hogy amúgy sem hittem magamról, hogy mindent meg fogok tudni nézni én nagyon elégedett lettem. Egyrészről sikerült pár címet lehúznom a listámról, amik már évek óta porosodtak és várták, hogy befejezzem, másrészről pedig azáltal, hogy kitettem ország világ elé, hogy ezeket tervezem megnézni sikerült "rákényszerítenem" magam arra, hogy tényleg csináljak is valamit, és így új sorozatokra bukkantam, amik egyébként valószínűleg még mindig a megnézendők listáján lennének még egy jó pár évig.

Öt filmet is sikerült megnéznem, ami higgyétek el, hogy baromi nagy szó nálam, erre azt is mondhatnám, hogy kifejezetten büszke vagyok. Megmagyarázhatatlan miért utálok anime filmeket nézni.🙈
Másrészről pedig szeretném kiemelni a megnézett animég közül az Assassination Classroom-ot és a Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!-t. Baromira örülök, hogy ezzel a két animével bővültem. A KonoSuba inkább csak vicces volt, de nagyon élvezetes, míg az Assassination Classroom valami egészen elvetemült és fura valami volt, de annál érdekesebb és izgalmasabb és végső soron érzelemdús. Arról nem is beszélve, hogy milyen jó openindjei voltak.

Elég gáz ezt márciusban kitenni, de ahogy már mondtam jobb később, mint soha. Igazából már annyira megcsúsztam vele, hogy azon is gondolkoztam, hogy nem írok inkább semmit, de az meg milyen dolog. Így végül azt a kissé köztes megoldást találtam ki, de a 2020-as összegzést ennél százszor normálisabbra akarom megcsinálni.

Egyébként én ajánlom mindenkinek, hogy próbálja egy kicsit kihívni saját magát, főleg ha úgy vagytok vele, mint én, hogy mindig csak gyűjtitek a megnézendő sorozatokat, de valahogy sosem juttok egyről a kettőre. Én idén is belevágtam és remélem hasonlóan jó véleménnyel leszek róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése