2020. január 5., vasárnap

My anime watching challenge 2020


Azt hiszem, hogy most már félig-meddig szokásnak is nevezhetjük a most már hivatalosan is elnevezett bejegyzésem. Tavaly kifejtettem, hogy pontosan miért is csináltam és hogy mi volt vele a célom egyáltalán, de olyan szinten bejött nekem, hogy úgy éreztem, hogy ezt idén is meg kell csinálnom. 

A továbbiakban sem feltétlen az a célom, hogy mindent megnézzek (még ha az is lenne a legjobb), hanem egyszerűen az, hogy motiváljon. Hamarosan mindenképp fog érkezni, egy egy összegző arról, de annyit elmondhatok, hogy lett pár olyan anime, aminek kifejezetten örülök, hogy megismerhettem, illetve az sem elhanyagolható, hogy mennyire jól esett, mikor egy-egy címet kihúzhattam a listán. Idén szeretnék új címeket felvenni és nem egyszerűen csak az előzőeket meghagyni, még az is lehet, hogy lesz olyan, amit idén fel sem írok, annak ellenére, hogy tavaly felírtam.

Most pedig jöjjön is a lista:
  • Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou
  • Made in Abyss
  • Uchiage Hanabi
  • Itsudatte Bokura no Koi wa 10 cm Datta
  • Tatami Galaxy
  • Black Fox
  • Aku no Hana
  • Arakawa Under the Bridge
  • Asobi Asobase
  • Koi to Uso
  • Tsuki ga Kirei
  • Code:Realize: Sousei no Himegimi
  • Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou
  • Gakkou no Kaidan
  • Given
  • Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen
  • Karakai Jouzu no Takagi-san
  • Mikakunin de Shinkoukei
  • No Game No Life
  • Rakudai Kishi no Cavalry
  • Kono Oto Tomare!
  • Kishuku Gakkou no Juliet
  • Hataraku Saibou (TV)
  • Banana Fish
  • High Score Girl
  • Net-juu no Susume
  • Shuumatsu Nani Shitemasu ka? Isogashii Desu ka? Sukutte Moratte Ii Desu ka?
  • Jitsu wa Watashi wa
Amiket pedig időközben sikerül befejeznem azokat vastagon fogom szedni, hogy szembetűnő legyen a haladásom, vagy éppen a hanyatlásom, és az alábbi oldalon lesz folyamatosan frissítve. 😅

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése