2018. április 16., hétfő

Szezonos animék első látásra -2018 tavasz-



Aranyos kis szösszenet lesz, de semmi extra, még viccesnek sem olyan nagyon vicces, csak olyan kellemesen az.

Ezt egy bosszús pillanatomba kezdtem el nézni, mert hogy állítólag olyan vicces meg beteg lesz, gondoltam hátha feldobja a kedvem. Nos az első pár percben még nem tudtam értékelni, de igazából a végére egészen jó lett, mondjuk földhöz azért nem vágott, annyira azért nem vicces. Inkább olyan kiégestős, cringe-s érzése lett tőle az embernek. Legalábbis az első rész ezt váltotta ki belőlem, de a második rész már tényleg hatalmas volt 😂

Először úgy voltam vele, hogy nézni fogom, de aztán sok mindent választottam még ki, így ezt inkább selejteztem, hogy majd máskor, de aztán változtak a dolgok, pár olyan animét nem tudok nézni a mostani szezonból amit igazán szerettem volna és mikor megláttam, hogy 26!! részes lesz, úgy voltam vele, hogy ha már egyszer ennyi részt adnak neki talán nem lesz olyan bullshit az egész. És amúgy nem lett, szóval egészen kellemeset csalódtam benne. Különösebben így sem várok tőle sokmindent, és a főhősnő sem egy top 10-es csaj semmilyen tekintetben sem, de ahogy elnézem a normálisabb felén fog mozogni a szerepének és nem az életképtelenek oldalát fogja erősíteni. Amúgy eléggé Kamisama Hajimemashita feelingje van, elég sokféle tekintetben, de ez engem nem igazán zavar, sőt kifejezetten kellemes ez a hangulat szerintem.

Hát mondhatni vártam ezt, még a manga első fejezetét is elolvastam, itt így most nem ért semmi meglepetésként. Jelenleg a legnagyobb gondom, hogy valami ocsmányul van meganimálva. Tehát ilyet én már nagyon régóta nem láttam. Valamint a csók a végén valami undorítóan nézett ki, szerintem a mangában az is szebb volt, már legalábbis ahogy emlékszem rá. Az jó dolognak néz ki, hogy a vért nem igen fogják sajnálni benne.

Hát szerintem semmi újat nem mondok azzal, ha azt mondom hogy ezt már rettenetesen vártam, és igaz, hogy az első rész csak egy flashback rész volt relatíve, de szerintem nagyon jól megoldották. Annak is nagyon örülök, hogy az első filmje miatt nem 12 részes lett, hanem ugyanúgy 25 részes, mint a második évad. És az egyetlen negatívuma... mi az az opening? Hogy lehetett olyan borzalmat választani a három mestermű után?

Hát mondhatni erre is elég kíváncsi voltam, legalábbis mikor láttam, hogy lesz meg hogy original cucc lesz. Ehhez képest csalódtam is meg nem is. Valahogy az egésztől olyan érzésem van megint, minthogyha ezt egyszer már láttam volna valahol. De ennek ellenére egészen szórakoztató volt, egész jókat nevettem, valamint egy-két karakter kész kincs benne szerintem. Viszont a szerelmi részétől már most tudom, hogy semmit nem kell várni, gondolom talán a 12 rész utolsó három percében összejönnek vagymi.

Majdnem ezt is selejteztem így a mostani szezonra, de jobban jártam így hogy most nézem, szerintem utólag már sose vettem volna rá magam. Az első 5-10 perce amúgy nem tetszett, azért mert egyszerűen nagyon ellenszenves érzéseket váltott ki belőlem az, hogy Hina összetörte Nitta vázáit, utána meg még vetetett vele egy csomó haszontalan dolgot, kurva sok pénzért. Tudom, ez most furán hangzik, de vannak dolgok, mint például ezek is, amik olyan dolgokat váltanak ki belőlem, amik egész egyszerűen a lelkem mélyén fájnak, és én érzem magam megsértve velük. Nem tudom, hogy másnak is vannak ilyen hülyeségei, vagy csak én vagyok ilyen bolond, de ez így kezdésnek szíven ütött. A végére amúgy ez is megtetszett, sikerült a kiscsajt is megkedvelnem, meg látszik rajta, hogy ez is valami orbitális nagy baromság lesz :D

Talán ez lepett meg a legjobban, mert sokkal jobban tetszett ahhoz képest, mint amit vártam. Bár sajnos anno belefutottam pár spoilerbe, így sajnos vagy nem sajnos én már tudom a mangának a végét, de az odavezető utat még nem, így még mindig kíváncsi vagyok. Amúgy van egy kis Kyou no Kira-kun érzésem tőle, bár túl sok közük nincs egymáshoz szerintem. Az egyetlen dolog amitől félek az az, hogy mit is szeretnének 12 résszel kezdeni, hogyan és hol fogják elvágni a sztorit, mert 48 fejezet nagyon nem fér bele ennyi részbe normálisan.

Azon gondolkoztam vajon újdonságot mondok e azzal, ha azt mondom, hogy ezt is nagyon vártam... De most komolyan, én ezt anno mangában is szerettem volna elkezdeni, de csak valami 2-3 fejezet volt angolul, így sajnos hagynom kellett és most ahogy néztem nincs olyan hú de sokkal több fejezet lefordítva. Mindenesetre nekem tetszett az első rész, szerintem jó kis vígjáték lesz belőle. Tök jó, hogy már most látni kinek ki lesz a párja, valamint az egész szituáció emlékeztet a Servant x Service-re, amit nagyon szerettem, így duplán úgy érzem, hogy ez nagyon jó lesz.

Én anno nem kezdtem el követni a Soumát, de miután végeztem a vizsgáimmal anno, úgy gondoltam, hogy pontosan itt az ideje, hogy én is belevessem magam ebbe a sorozatba. Nos, tejesen jól döntöttem, azóta engem is teljesen magába szippantott ez a világ. A legjobb az egészben, hogy szerintem ez az anime minden évaddal csak egyre jobb lesz, én legalábbis egyre jobban élveztem őket, remélem ezzel is így lesz 😍

Kifejezetten jó volt, hogy egy nulladik résszel kezdett, ami egyrészről újrafeldolgozás lett, másrészről meg sikerült felfrissíteni kicsit az emlékeimet, mert anélkül eléggé meg lettem volna vágva. Amúgy most ez a 20 perc eléggé nem váltott ki belőlem semmilyen extra reakciót, de szerintem lesz ez még jobb is. Viszont kicsit félek, mert ez meg az az anime, aminek minél több évada van, annál gyengébb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése