2017. július 1., szombat

Shingeki no Kyojin S2

Nem is kicsit váratták meg vele az embereket, már ott tartottam, hogy én is nagyon kíváncsi voltam rá, hogy miként fog folytatódni a történet.
Aztán pedig azóta sem kezdtem el olvasni a mangát, shame on me. Bár bevallom az első évad után egy kicsit szkeptikus voltam az egésszel. A történet szerintem elég jó, sokan is koppintották le azóta, de a megvalósítás már nem sikeredett annyira, az első évad felét konkrétan untam. Nem kellett volna neki annyi rész, teljesen felesleges volt. Erre itt a második évad és minden számításomat felrúgta. Fele annyi rész, de körülbelül ötször annyira pörgött az egész. És én ezt hihetetlenül élveztem. Nem is értem valaki hogy mondhatta erre az évadra, hogy nem haladnak egyről a kettőre. Najó, egy nagyon picit megértem, de hát mennyi minden kiderült. Már majdhogynem túl gyors volt az egész. Olyanokat néztem, hogy hihetetlen és volt, hogy kellett egy kis idő mire felfogtam, hogy most mi a franc. Például azon az óriásmajomizén is pislogtam kettőt, ahogy azon is, mikor kiderült a Páncélos és a Kolosszális kiléte. Én anno sem néztem utána, ahogyan nem is törtem a fejem rajta, sokkal jobb, ha meglepetésként tud érni. Egy percre nem állt meg a sztori, nem éreztem azt, hogy ez most tök felesleges volt ide vagy hogy tele lenne üresjáratokkal. Talán Ymir múltjának bemutatása kicsit random volt és hirtelen. De ha jól tudom azt tényleg előrébb is hozták a mangához képest. Nyilván, aki olvassa a mangát annak semmi sem volt meglepetés, viszont, ahogy elnéztem nekik nem igazán tetszett ez az évad amúgy sem és ahogy láttam, azért sem, mert ezt a szálat eleve nem kedvelték a mangában. 
Szereplők tekintetében nem sok változás lett, viszont Reiner kettős személyisége nagyon betalált és nagyon hiányoltam Levit. A grafika még mindig nagyon üt és azok a szemek még mindig halálosak, ha érted mire célzok 😂 Az Eren vs Páncélos valamint a végén a csata valami kibaszott jól lett meganimálva, tagadhatatlanul. Jó volt nézni. Meg most az egészbe kicsit több gondolkodás is volt, ami megint tetszett. Amiről pedig semmiképp sem feledkezhetünk meg az az opening. Első hallásra úgy voltam vele, hogy jóó, de azért a legelső op-ot semmi sem tudja felülmúlni. Aztán ahogy egyre többet hallgattam, rájöttem, hogy ez még annál is sokkal jobb, és kijelenthetem, hogy neked eddig ez a kedvenc AoT openingem. Az ending nagyon fura volt, rajtam a hideg futkosott tőle...
Igazából nincs nagyon mit mondanom erről az évadról, csak hogy sikerült baromi jóra megcsinálniuk, engem teljesen levettek a lábamról és már nagyon várom a harmadik évadot! 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése